درخواست فرماندار تنسی از ترامپ برای اعلام حالت فوق‌العاده

سیاسی/ بین الملل 5fe7734302f35_5fe7734302f38 فرماندار ایالت تنسی گفت که در پی وقوع انفجار روز گذشته در شهر نشویل، از رئیس جمهور آمریکا خواسته تا برای حمایت از تلاش‌های امدادرسانی اعلام حالت فوق‌العاده کند.

«بیل لی» روز شنبه گفت که از مکان وقوع انفجار در شهر نشویل بازدید کرده و حجم خسارت‌ها بسیار زیاد بوده و اینکه در این حادثه کسی کشته نشده، معجزه بوده است.

وی در ادامه گفت که از «دونالد ترامپ» درخواست کرده برای حمایت از تلاش‌های پشتیبانی پس از حادثه انفجار، اعلام حالت فوق‌العاده بکند.

عصر جمعه (به وقت تهران) انفجاری مهیب در نشویل به وقوع پیوست. دفتر مدیریت اورژانس این شهر در این خصوص گفت، در این حادثه یک ون مسافرتی بزرگ پارک شده در کنار خیابان منفجر و به ساختمان‌های اطراف آسیب وارد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

راهپیمایی در بغداد در محکومیت ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس

ش دسامبر 26 , 2020
سیاسی/ بین الملل در اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان ده‌ها تن از نیروهای حشد شعبی و طرفداران آن‌ها، در میدان التحریر در مرکز بغداد راهپیمایی و این حمله را محکوم کردند. خودروهای نظامی و آمبولانس‌ها در حمایت از معترضان آنها را مشایعت و همراهی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000