واژگونی یک فروند شناور/ تلاش برای نجات جان ۷ خدمه شناور ادامه دارد

5fe76e266e538_5fe76e266e53b یک فروند شناور لندینگرافت در ۲۵ مایلی جنوب شرقی لارک واژگون و تلاش برای نجات جان هفت سرنشین این شناور توسط تیم‌های جستجو و نجات دریایی در منطقه ادامه دارد .

“اسماعیل مکی زاده“، معاون دریای بنادر و دریانوردی هرمزگان در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۸:۳۰ روز گذشته ۵ دی ماه پیامی مبنی بر آبگرفتگی یک فروند شناور لندینگ کرافت در موقعیت جنوب شرق جزیره لارک از رله رادیویی کشتی عبوری در تنگه هرمز به مرکز جستجو و نجات دریایی استان مخابره شد.

وی افزود: بلافاصله پس از وصول پیام، شناور ناجی ۱۲ از جزیره قشم به موقعیت اعزام و هماهنگی لازم برابر طرح استانی جستجو و نجات دریایی با عوامل مرتبط از جمله ندسا، نداجا و دریابانی استان و شناورهای عبوری در منطقه تنگه هرمز جهت پایش دریایی و هوایی منطقه صورت گرفت.

مکی زاده اظهار داشت: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی و تاریکی هوا عملیات آغاز و از سحرگاه امروز ۶ دی‌ماه جستجو و نجات دریایی با کمیت و کیفیت بیشتری ادامه یافت.

این مقام مسئول اضافه کرد: مقارن با ساعت ۱۵:۳۰ روز جاری و در ۲۵ مایلی جنوب شرقی لارک شناور مذکور به حالت واژگون توسط ناجی ۱۲ و در موقعیت حدوداً ۱۶ مایلی جنوب غربی کوهستک و ۹ مایلی شمال شرقی هرمز پیدا شد.

مکی زاده بابیان اینکه عملیات جستجو ونجات برای یافتن ۷ نفر از خدمه این شناور ادامه دارد اظهار داشت: با بسیج تمام امکانات و نیروها و همچنین با اطلاع رسانی به شناورهای عبوری و مراکز جستجو و نجات دریایی کشورهای عمان، امارات متحده عربی و پاکستان در تلاش هستیم تا افراد مفقود شده را پیدا نمائیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مارگو رابی: به باربی وفادار می‌مانم

ش دسامبر 26 , 2020
مارگو رابی، بازیگر استرالیایی در اقتباس سینمایی از "باربی" نقش اول را بازی خواهد کرد، و این احتمال وجود دارد که خود گرویگ، کارگردان "لیدی‌برد" (Ladybird) فیلم را کارگردانی کند. مارگو رابی به‌تازگی در مصاحبه با "هالیوود ریپورتر" تأکید کرده است که در فیلم "باربی" (Barbie) او به برند وفادار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000