آیت الله مصباح یزدی در بیمارستان بستری شد/رد ادعای ابتلا به کرونا

سیاسی/ سیاست داخلی 5fe7730cc9a75_5fe7730cc9a79 آیت الله مصباح یزدی امشب برای ادامه درمان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

دفتر آیت الله مصباح یزدی درباره وضعیت سلامت ایشان اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسمه تعالی

با توصیه هیئت محترم پزشکی، آیت الله مصباح یزدی(دامت برکاته) امشب برای ادامه درمان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شدند.

بیماری ایشان صرفاً همان بیماری مربوط به دستگاه گوارش است که اخیرا شدت پیدا کرده است و تست اخیر کرونای ایشان منفی بوده است.

از آحاد مردم و ارادتمندان به ایشان خواستاریم با تضرع به درگاه خداوند متعال و توسل به حضرات معصومین (علیهم السلام) برای شفای عاجل و کامل ایشان دعا بفرمایند.

همچنین باتوجه به شایعاتی که در فضای رسانه ای موجود است مجددا تاکید می کنیم که تنها منبع معتبر و موثق برای اخبار مربوط به آیت الله مصباح یزدی پایگاه های اطلاع رسانی رسمی ایشان به نشانی MESBAHYAZDI.IR است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ظریف ضعیف‌تر بود یا خبرنگار؟/ تحلیل عباس عبدی از یک مصاحبه آقای وزیر خارجه

ش دسامبر 26 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: سوریه عرصه جنگ میان دو نیروی رسمی و کلاسیک نیست. در طرف مقابل از ده‌ها کشور حضور داشتند، این طرف هم همینطور بود. هفته گذشته وقتی ویدئوی مصاحبه خبرنگار شبکه «طلوع» از کشور همسایه، افغانستان با محمد جواد ظریف وزیر امور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000