پیام تبریک انگلیسی محمود احمدی‌نژاد به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع)/ ویدئو

سیاسی/ سیاست داخلی 5fe758d5a2b4f_2020-12-26_19-07 محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور سابق کشورمان طی پیامی تصویری به مناسبت کریسمس سال ۲۰۲۰، میلاد حضرت مسیح(ع) را تبریک گفت.

متن پیام احمدی‌نژاد به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

خوشوقتم که با دیگر میلاد پیامبر بزرگ، مظهر لطف و رحمت خداوند به انسان‌ها، حضرت مسیح(ع) و سال جدید میلادی را به همه مردان و زنان در سراسر جهان تبریک عرض نمایم.

او در کنار امام مهدی(عج) می آید و همراه با مردم از همه نژادها، مذاهب، فرهنگ‌ها و سرزمین‌ها با ریشه‌کن کردن ستم، تبعیض، دشمنی، جنگ و فقر، جامعه ای سرشار از آزادی، عدالت، عشق، صلح و رفاه را برای همیشه در سراسر جهان برپا خواهند کرد.

زمستان سرد بشریت رو به پایان است و خورشید بهار انسانها به زودی طلوع خواهد کرد.

۱۳۹۹/۱۰/۶

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

امیر دریادار سیاری آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت

ش دسامبر 26 , 2020
سیاسی/ دفاعی امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» در پیامی به خلیفه ارامنه تهران، فرا رسیدن میلاد باشکوه حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی ۲۰۲۱ را تبریک گفت. متن پیام امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» به این شرح است:إِذْ قَالَتِ الْمَلَائِکَةُ یَا مَرْیَمُ إِنَّ اللَّهَ یُبَشِّرُکِ بِکَلِمَةٍ مِّنْهُ اسْمُهُ الْمَسِیحُ عِیسَی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000