آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌های تردد بین شهری در شهرهای زرد و نارنجی

5fe738be4f49a_5fe738be4f49e

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت محدودیت های اعمال شده برای ترددهای بین شهری را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و آخرین وضعیت اجرای محدودیت های ترافیکی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: خوشبختانه در آخرین گزارش ارائه شده اعلام شد که تعدادی از شهرهای کشورمان از گروه نارنجی به گروه زرد تغییر وضعیت پیدا کردند. در همین راستا نیز تغییرات کوچکی در شیوه اعمال محدودیت ها رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: در شهرهای گروه زرد ورود خودروها با پلاک غیر بومی و خروج خودروها با پلاک غیر بومی با یک استثناء بلامانع است.

وی درباره این استثناء گفت: استثنای تردد در شهرهای زرد مربوط به خودروهایی است که پلاک بومی شهرهای گروه نارنجی را دارند. این پلاک ها مجاز به تردد در هیچ یک از شهرهای کشور نیستند. به عنوان مثال اگر خودرویی دارای پلاک متعلق به شهری با وضعیت نارنجی باشد نه اجازه خروج از آن شهر را دارد و نه اجازه ورود به شهر دیگر و بدیهی است که در صورت رویت چنین خودروهایی دوربین ها و ماموران نسبت به اعمال قانون آن اقدام خواهند کرد.

شیرانی با بیان اینکه شهرهای دارای وضعیت زرد در هر استان مشخص شده اند گفت: شهر تهران همچنان در گروه نارنجی قرار دارد و لذا محدودیت های تردد اعمال شده پیرامون وضعیت نارنجی برای آن اجرا خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در عین حال بر ضرورت همراهی مردم با پلیس تاکید کرد و گفت: همچنان لازم است که شهروندان از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند تا چرخه شیوع کرونا سریعتر متوقف شود.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اوراق مسکن چند؟

ش دسامبر 26 , 2020
بر اساس آخرین قیمت اوراق مسکن، متاهل های تهرانی برای این اوراق باید ۲۵ میلیون و ۲۴۸ هزار تومان و مجردهای تهرانی نیز باید ۱۴ میلیون و ۷۲۸ هزار تومان پرداخت کنند. تسه (اوراق) فروردین سال گذشته ۵۳ هزار و ۷۰۰ تومان و تسه اردیبهشت و خرداد سال گذشته نیز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000