به سوالات افکار عمومی در مورد واکسن خارجی کرونا پاسخ‌ مستدل داده شود

سیاسی/ مجلس 5fe7153626f41_2020-12-26_14-19 نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت که باید به سوالات مطرح در افکار عمومی در مورد واکسن خارجی پاسخ‌های مستدل و علمی داده شود.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در جلسه صبح امروز (شنبه) ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد، گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مدلی موفق از مردمی شدن وظایف حاکمیتی است که نتیجه بخش است و نیاز به تقویت و مدل شدن در سایر حوزه ها را دارد؛ از این رو به برادران و خواهران بسیجی‌ام خدا قوت می گویم و از آنان سپاسگزارم.

این عضو ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: پیشنهاد می کنم که به صورت هفتگی از عملکرد بسیج در طرح شهید سلیمانی در ستاد ملی کرونا گزارش داده شود؛ هم از باب تشکر و قدردانی از بسیجیان که زحمت می کشند و هم از این باب که اگر در مسیر اقدامات آنها موانعی وجود دارد بتوانیم موانع را از سر راه آنها را برداریم.

قاضی زاده هاشمی همچنین در مورد خرید واکسن خارجی نیز تصریح کرد: پیرامون واکسن خارجی باید به سوالات مطرح در افکار عمومی پاسخ‌های مستدل و علمی داده شود و نباید جامعه مردد بماند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واردات انحصاری، عامل افزایش قیمت موز است

ش دسامبر 26 , 2020
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: جلوگیری از ثبت سفارش و واردات انحصاری موز، قیمت این میوه را افزایش داده است. مصطفی دارایی نژاد درباره علل افزایش قیمت موز افزود: با توجه به آنکه جلوی ثبت سفارش موز را گرفتند، قیمت هر کیلوگرم موز در میدان مرکزی به ۳۰ هزار تومان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000