برف‌ قاچاق دام را مختل کرد؛ عرضه در داخل افزایش یافت/ قیمت گوشت نزولی شد

5fe7177504c84_5fe7177504c87 رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی معتقد است؛ مختل شدن قاچاق دام از مرزهای غربی کشور به دلیل بارش برف، عرضه دام را در داخل افزایش داده که نتیجه آن شیب نزولی قیمت گوشت قرمز در بازار است

علی اصغر ملکی درباره آخرین وضعیت قیمت و عرضه گوشت قرمز در بازار گفت: عرضه دام در کشور در سطح مطلوبی در حال انجام است که موجب روند نزولی قیمت گوشت قرمز در بازار شده است.

وی ادامه داد: بخشی از افزایش عرضه مربوط به افزایش تولید دام است، اما عامل مهم تاثیر گذار در کاهش قیمت این روزها مربوط به توقف قاچاق از مرزهلای غربی کشور می‌شود.

به گفته ملکی؛ بارش برف سنگین در مرزهای غربی کشور که مهمترین منطقه قاچاق دام محسوب می‌شود، موجب شده کار قاچاقچیان مختل شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه گوشت گوسفندی برای مصرف کننده را 115 هزار تومان عنوان کرد.

ملکی افزود: قیمت‌ها نسبت به حدود دو هفته پیش کاهش 5 هزار تومانی در هر کیلوگرم داشته است.

وی قیمت عمده حال حاضر هر کیلوگرم گوشت گوسفندی برای قصابان را 103 تا 105 هزار تومان اعلام کرد.

ملکی یادآور شد: قصابان معمولا 10 درصد سود برای خود در نظر می‌گیرند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اطلاعیه وزارت اطلاعات در خصوص اتباع افغانستانی

ش دسامبر 26 , 2020
سیاسی/ دولت وزارت اطلاعات در خصوص اتباع افغانستانی اطلاعیه ای منتشر کرد. نظر به انتشار برخی مطالب و شایعات علیه اتباع افغانستانی در شبکه‌ های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر هشدار و ایجاد ترس و وحشت نسبت به اتباع مذکور در جامعه، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000