می‌خواهند القا کنند زندگی در ایران جهنم است و همه جای دنیا بهشت است

سیاسی/ سیاست داخلی 5fe6c1309ae17_2020-12-26_08-20 روزنامه کیهان از جنجال‌های اخیر بر سر خرید واکس کرونا انتقاد کرد.

این روزنامه در سرمقاله خود نوشت: هدف و برنامه کلان جریان تحریف آن است که به شهروند ایرانی القا کند که زندگی در همه کشورها بهشت است و همه در حال خوش‌گذرانی و عشق و حال هستند اما شما بیچاره‌های بدشانس در کشوری زندگی می‌کنید که دست کمی ‌از جهنم ندارد و هرچه مشکل و بدبختی است برای شماست و لاغیر.

نمونه‌اش جنجال خرید واکسن کرونا که با یک جست‌وجوی ساده می‌توانید انواع و اقسام پیام‌ها را به زبان‌های مختلف شوخی و جدی ببینید که همه کشورها خریده‌اند جز ایران. البته این جهنم هم محصول خربزه‌ای است که 42 سال پیش ‌خوردید وگرنه در زمان آریامهر، ایران از بقیه کشورها بهشت‌تر بود و نه تنها قیمت خودکار بیک 13 سال تکان نخورد بلکه موزها هم شیرین‌تر بود!

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رایزنی‌ها برای کاندیداتوری علی لاریجانی جدی شد/ جلسات مهمی برگزار شده است

ش دسامبر 26 , 2020
سیاسی/ انتخابات حامیان لاریجانی این روز‌ها گام‌های عملی را برای تحقق کاندیداتوری علی لاریجانی که نوعی زمینه چینی افزایش احتمال پیروزی در انتخابات 1400 است، برداشته‌اند. هر چه به انتخابات نزدیک می‌شویم، بحث کاندیداتوری علی لاریجانی نیز جدی‌تر شده و به موضوعی فراتر از گمانه‌زنی بدل می‌شود. مبنای این گزاره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000