پیش‌بینی جرج کلونی، بازگشت سینما به‌حالت قبل از پاندمی است

5fe5ff36bb9be_5fe5ff36bb9c0 پیش‌بینی جورج کلونی این است که اوضاع سینما و هالیوود به شکل قبل باز خواهد گشت و شرایط فعلی و نمایش فیلم‌ها از طریق پلتفورم‌ها، نمی‌تواند آسیبی به این هنر-صنعت وارد سازد.

به گزارش خبر فوری به نقل از نیویورک تایمز، نزدیک به چهار سال و نیم از بازی جورج کلونی در آخرین فیلمش می‌گذرد. با وجود اینکه فیلم جدید او در نت فلیکس در حال پخش است، اما این بازیگر-کارگردان می‌گوید که سالن‌های نمایش از بین نمی‌روند و اوضاع هالیوود هم خوب خواهد شد هرچند این بازیگر درباره وضعیت واشنگتن، خیلی مطمیٔن نیست!
کلونی که چندین ماه گذشته را همراه همسرش آمل و الا و الکساندر دوقلوهای ۳ ساله‌شان، در منزل مسکونی‌ در لس آنجلس در قرنطینه به سر می‌برد، آخرین پروژه‌اش را به نام «آسمان نیمه شب»، کارگردانی کرده و در آن بازی ‌کند.
«آسمان نیمه شب» یک درام علمی تخیلی است که کلونی در آن نقش دانشمندی را بازی می‌کند که تلاش دارد به فضانوردان هشدار دهد کره زمین توسط یک فاجعه نامشخص ویران شده است!
کلونی در این گفت‌وگو در باره همه‌گیری جهانی کرونا، دوره جدید فعالیت‌هایش در هالیوود و دونالد ترامپ حرف زده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نقش پرستاران در بلایا و فوریت ها/جایگاه پرستاری بحران

ش دسامبر 26 , 2020
دبیر انجمن علمی دانشجویی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر اهمیت نقش پرستاران در کاهش آسیب های بلایا و فوریت ها و جایگاه «پرستاری بحران» تاکید کرد. به گزارش خبرنگار مهر، آرزو دهقانی دانشجوی دکترای سلامت در بلایا و فوریت‌ها و دبیر انجمن علمی دانشجویی دانشکده بهداشت دانشگاه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000