حسام الدین آشنا: ای کاش رئیس جمهور فیلم دیدارهای غیررسمی خود را منتشر کند

سیاسی/ سیاست داخلی 5fe62966c9a29_2020-12-25_21-33 مشاور رئیس جمهوری در توئیتی نوشت: ای کاش رئیس جمهور دیدارهای غیر رسمی خود را با اهالی فرهنگ و اندیشه منتشر کند.

حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به پخش مستند «غیر رسمی» که روایتی است از دیدارهای غیررسمی فعالان فرهنگی، هنری و علمی کشور با رهبر انقلاب در تلویزیون، نوشت: «‌دیدارهای غیر رسمی برای رهبران نیازی ضروری و برای اهالی فرهنگ و هنر مایه دل‌گرمی است. توان گفت‌وگوی صمیمانه نشان از سوابق مطالعاتی و مایه‌های قوی فکری است. ای کاش در همان روزهای دیدار مستندها پخش می‌شد. ای کاش رئیس جمهور هم دیدارهای غیر رسمی خود را با اهالی فرهنگ و اندیشه منتشر کند.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کدام گروه به کاروان آمریکایی‌ها در عراق حمله کرد؟

ج دسامبر 25 , 2020
سیاسی/ بین الملل گروه قاصم الجبارین عراق ضمن برعهده گرفتن مسئولیت عملیات‌های روز جمعه علیه کاروان‌های آمریکا، درباره نقشه آمریکا در عراق هشدار داد. گروه «قاصم الجبارین» عراق در بیانیه‌ای مسئولیت حملات علیه کاروان‌های لجستیکی متعلق به ائتلاف آمریکا را برعهده گرفت. این گروه جمعه‌شب با صدور بیانیه‌ای مسئولیت حمله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000