«پسر مریم» حمید جبلی پس از ۲۰سال در یک جشنواره به نمایش درمی‌آید

5fe5fa07313e1_5fe5fa07313e3 فیلم سینمایی «پسر مریم» به کارگردانی حمید جبلی در جشنواره فیلم‌های اسلامی توکیو به نمایش درمی‌آید.

فیلم «پسر مریم» که در اواخر دهه ۷۰ به عنوان اولین تجربه کارگردانی حمید جبلی و به تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور ساخته شد، ۲۰ سال پس از ساخت بار دیگر در یک جشنواره بین‌المللی به نمایش درمی‌آید.

این جشنواره در اواخر ماه فوریه ۲۰۲۱ و اوایل مارس در شهر توکیو برگزار می‌شود.

«پسر مریم» که روایتی از دوستی و همزیستی بین مسلمانان و مسیحیان ایران است در دهه ۸۰ در فستیوال‌های بسیاری در اروپا، آمریکا و آسیا از جمله واتیکان، توکیو، قاهره و… شرکت کرد و مورد توجه بسیاری از جشنواره‌ها با موضوع حقوق بشر و بین‌المذاهب قرار گرفت.

این فیلم همچنین توسط یک موسسه آموزشی در آمریکا در هزار دبیرستان همراه با جلسه بحث و بررسی برای دانش‌آموزان به نمایش درآمد.

«پسر مریم» در مناطقی از مصر و هند که هرساله قربانیان زیادی در جنگ‌های مذهبی دارند نیز نمایش داده شده است.

این فیلم تاکنون برای نمایش از تلویزیون در ایران، مورد تایید قرار نگرفته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چالش‌های خانه شیون فومنی

ج دسامبر 25 , 2020
عضو هیئت‌امنای بنیاد شیون فومنی در روزهایی که وضعیت خرید خانه مادری این شاعر مغفول مانده است از چالش‌های پیش ‌روی خرید این بنای ثبت‌شده و مرمت و احیای آن برای تاسیس خانه – موزه شیون فومنی می‌گوید. حامد فومنی، فرزند این شاعر فقید با بیان این‌که وضعیت خرید خانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000