مجری جدید در عصرجدیدِ احسان علیخانی

5fe5f7f9d34b3_5fe5f7f9d34b5 محمدرضا یزدانپرست به عنوان مجری جدید برنامه «عصر جدید» معرفی شد.

دیشب بعد از مدت‌ها، قسمت تازه‌ای از برنامه هشتگ عصرجدید که به پشت صحنه مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران اختصاص دارد، روی آنتن شبکه سه سیما رفت و از نکات تازه این برنامه، حضور محمدرضا یزدانپرست، روزنامه‌نگار و مجری تلویزیون در آن بود.

تا پیش از این یزدانپرست، اجرای برنامه‌های زنده مختلفی در شبکه‌های یک و دوی سیما را به عهده داشت و حالا با اضافه شدن به تیم عصرجدید، به شبکه سه کوچ کرده است.

یزدانپرست در برنامه‌ای که دیشب پخش شد، اجرای بخشی را به عهده داشت که به مرور چهره‌ها، مشاهیر، مفاخر و ادبای ایران در صحنه عصرجدید و توسط شرکت‌کننده‌ها می‌پرداخت.

او از ابتدای ساخت عصرجدید، از عوامل محتوایی و اتاق فکر برنامه بود و در فصل دوم به عنوان مربی استعدادهای اجرا و گویندگی دیده شد، اما حالا احسان علیخانی تصمیم گرفته در مقام مجری و جلوی دوربین هم از او استفاده کند؛ تصمیمی که با پخش اولین قسمت، نشان داد که درست بوده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خالق سریال "وایکینگز"، از دلایل پایان این سریال محبوب، در فصل ششم‌اش می‌گوید

ج دسامبر 25 , 2020
سریال Vikings از سال ۲۰۱۳ کار خود را آغاز کرد و به شهرت و محبوبیت قابل توجهی دست یافت. حالا هم انتظار می‌رود سریال مذکور با پخش فصل ششم به کار خود پایان دهد. به‌گزارش ویجیاتو، به‌نقل از کامیک بوک، آخرین فصل از «وایکینگ‌ها» جایی در سال ۲۰۲۱ از شبکه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000