جاده فیروزکوه بازگشایی شد

5fe5f5430bc20_5fe5f5430bc23

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به مسدود شدن لحظه‌ای جاده فیروزکوه از بازگشایی و تردد عادی در آن خبر داد.

عادل مصدقی با اشاره به انسداد لحظه‌ای در مسیر فیروزکوه از عادی سازی جریان تردد خودروها در مسیر فیروزکوه به مازندران بدون هیچ مشکلی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه همه مسیرهای فیروزکوه همراه با بارش برف بوده است، مسیر مازندران به فیروزکوه برای لحظاتی مسدود شده بود.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران ادامه داد: این مسیر بسرعت توسط عوامل راهداری مازندران بازگشایی شد.

وی اظهار کرد: نبستن زنجیر چرخ یکی از عوامل انسداد کوتاه جاده فیروزکوه بود که در حال حاضر هیچ مشکلی برای تردد وجود ندارد.

مصدقی ادامه داد: در سایر محورهای مواصلاتی استان تهران نیز گزارشی از سامانه فعال ریزش برف نشده و ترافیک و خسارت خاصی در استان تا کنون نداشته‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران نیز با اشاره به بازگشایی گردنه گدوک گفت: تردد در محورهای شمالی حتما باید با زنجیرچرخ صورت پذیرد.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سورپرایز اصغر فرهادی برای بهار ۱۴۰۰

ج دسامبر 25 , 2020
اگر "قهرمان" تا اوایل بهار ۱۴۰۰ آماده نمایش شود، می‌تواند چهارمین حضور اصغر فرهادی در بخش مسابقه کن باشد. برخی رسانه‌های اروپایی که خبرهای مربوط به تازه‌ترین پروژه فیلمساز برنده اسکار ایرانی را دنبال می‌کنند، از احتمال حضور آن در بخش‌های رسمی کن هفتاد و چهارم خبر می‌دهند. اگر تا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000