حمله تروریستی در روسیه خنثی شد/ فضای امنیتی بر مسکو حاکم شد

سیاسی/ بین الملل 5fe5eba3bff0a_2020-12-25_17-09 سرویس امنیتی فدرال روسیه (FSB) در بیانیه ای اعلام کرد یک حمله تروریستی را در شهر تامبوف این کشور خنثی کرده است.

به گزارش خبر فوری و به نقل از خبرگزاری تاس، در این بیانیه عنوان شد: سرویس امنیتی فدرال روسیه یک حمله تروریستی را در شهر تامبوف خنثی کرده است. یک شهروند روسی متولد سال ۲۰۰۳ از بابت برنامه ریزی برای این حمله بازداشت شد.

افسران سرویس FSB در محل آپارتمان اجاره ای این جوان، مواد منفجره و اجزا و راهنماهای ساخت بمب و ابزارهای ارتباطی ضبط کردند.

کمیته تحقیقاتی روسیه در منطقه تامبوف اقدام به گشایش یک پرونده کیفری در ارتباط با این اتفاق کرده است.

این کمیته تحقیقاتی در بیانیه ای گفت، فرد دستگیر شده یک دانشجوی ۱۷ ساله کالج است. در این بیانیه آمده است: به گفته بازرسان این متهم که حامی ایده های یک خرده فرهنگ مخرب است، برنامه ریزی کرده بود یک حمله تروریستی در ساختمانی در شهر تامبوف با استفاده از یک بمب دست ساز ساخته شده بر مبنای یک راهنمای اینترنتی اجرا کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

افزایش قیمت نفت پیش از آغاز تعطیلات کریسمس/ نفت بالای 51 دلار

ج دسامبر 25 , 2020
قیمت نفت یک روز پیش از تعطیلات کریسمس بالا رفت و به بشکه ای 51.29 دلار رسید. به گزارش رویترز، قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه، یک روز پیش از تعطیلات کریسمس بالا رفت. پس از اینکه انگلیس و اتحادیه اروپا بر سر توافق تجاری پس از برگزیت به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000