کف قیمت خودروی شاهین در بازار اعلام شد

5fe5cd1d8c152_5fe5cd1d8c157 نائب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران گفت: یش بینی ما این است که شاهین در بازار بیش از ۳۵۰ میلیون تومان به فروش برسد.

شمارش معکوس برای ورود شاهین به بازار آغاز شده است و سئوال مهم خریداران و متقاضیان این خودرو درباره قمیت آن است. پیش از این در شهریور ماه، قائم مقام سایپا در امور فروش با بیان این‌که زمان تحویل خودرو شاهین که هجدهم خرداد برای نخستین بار پیش فروش شد، دی‌ماه ۹۹ خواهد بود، گفت: مبلغی که باید به صورت علی الحساب برای خودروی شاهین پرداخت شود ۸۰ میلیون تومان خواهد بود.

شاهین

این مبلغ علی الحساب برای خودروی جدید سایپا در نظر گرفته شد. حالا نعمت‌الله کاشانی نائب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران می‌گوید این خودرو با دنا قابل قیاس است و پیش بینی می شود نرخ آن در بازار بالاتر از 350 میلیون تومان باشد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

انفجار بمب در مسیر کاروان پشتیبانی ائتلاف بین المللی در عراق

ج دسامبر 25 , 2020
سیاسی/ بین الملل ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق عصر امروز جمعه از انفجار بمبی در مسیر کاروان پشتیبانی ائتلاف بین المللی در استان الدیوانیه این کشور خبر داد. شبکه تلویزیونی «السومریه نیوز»، ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه خود اعلام کرد: یک بمب در مسیر خودروی وابسته به یکی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000