پشت پرده تخریب ولایتی و لقمه بزرگی به نام پول های دانشگاه آزاد برای انتخابات ریاست جمهوری

سیاسی/ سیاست داخلی 5fe4843d17727_2020-12-24_15-36 علیرضا لک/ هیات علمی دانشگاه و کارشناس مسائل رسانه

۱۹ دی ۱۳۹۵ هاشمی رفسنجانی در استخر جان به جان آفرین تسلیم کرد و درست ۱۱ روز بعد در ۳۰ دی ماه مقام معظم رهبری، علی اکبر ولایتی را به عنوان رئیس هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد منصوب کرد. اکنون چهار سال از آن روز می گذرد.

اگر چه لقمه دانشگاه آزاد آنقدر بزرگ است که در هر گلویی گیر می کند اما عده ای با بازیچه قرار دادن تعدادی جوان به ظاهر عدالت طلب و بازی با احساسات آنها و بازتاب مواضع سطحی آنها در رسانه های ضد انقلاب از "من و تو" و "ایران اینترنشنال" گرفته تا کانالهای مساله‌دار تلکرامی و … به دنبال آن هستند تا باز سر سفره ۲۵۰میلیارد دلاری دانشگاه آزاد بنشینند.

اول دی ماه فیلم حضور پسران ولایتی در یک نشست اقتصادی در ترکیه که صدها فعال اقتصادی کشور در آن حضور داشته اند و به دعوت شرکت همایش فرازان صورت گرفته در فضای اجتماعی پخش می شود که ببینید پسران ولایتی که یک شرکت ساختمان سازی دارند ۱۶۰۰ خانه ساخته اند. پس ولایتی نباید مشاور مقام معظم رهبری باشد و بعد صریحا می گویند او را باید از ریاست هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی عزل کنید.

اولا فرزندان ولایتی اگر ۱۶۰۰ خانه ساخته اند باید دید از مسیر حلال بوده یا حرام. اگر حرام بوده مثل بقیه دادگاهی شان کنید اما اگر از مسیر حلال است هم آنهایی که این دروغ را گفتند و هم آنهایی که در شبکه ها دست به دست کردند باید عندالله پاسخگو باشند.
آقایان البته مشخص است از کجا خط گرفتند که اگر لازم شد نیمه پنهان ارتباطات شان را بر ملا خواهیم کرد ولی مرد باشید اگر سر سوزنی حرام در زندگی ولایتی و فرزندانش هست شکایت کنید و در دادگاه ثابت کنید نه اینکه مثل نامردان سر در نقاب رسانه بکشید و بازی با احساسات مردم فکر کنید برنده اید.

البته بعضی‌ها عمله یک جریان سیاسی تمامیت خواه در کشور هستند که بوی کباب دانشگاه آزاد و پولهای آن برای انتخابات به مشامشان رسیده است اما غافل از اینکه اینجا از آن خبرها نیست!

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

"دلشدگان" علی حاتمی چگونه ساخته شد؟

پ دسامبر 24 , 2020
ایده روایت سفر یک گروه نوازنده و خواننده دوران پیشارادیویی به فرنگ، برای ضبط صدای چند اجرایشان روی صفحه گرامافون، بعد از ساخت «هزاردستان» به سراغ حاتمی آمده بود. حسین عصاران، نویسنده و پژوهش‌گر عرصه‌ی موسیقی در دو یادداشت متوالی که نخستین آن در روزنامه‌ی همشهری منتشر شده، نوشت:سال ۱۳۷۰: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000