بارش ها تا شنبه ادامه دارد/افزایش آلاینده های جوی در هفته پیش رو

5fe43560de638_5fe43560de63b

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش آلاینده‌های جوی در هفته پیش رو در شهرهای صنعتی و کلانشهرها خبر داد.

صادق ضیاییان در مورد وضعیت هوای کشور گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، با ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور طی روز پنجشنبه در بیشتر مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب کرمان بارش رخ خواهد داد.

وی بیان کرد: شدت بارش در نوار شمالی کشور و زاگرس مرکزی است. جمعه بارش در سواحل دریای خزر، مناطق مرکزی، شمال شرق و بخش هایی از شرق کشور ادامه خواهد داشت و شنبه این سامانه در شمال شرق، برخی نقاط شرق و مناطق شرقی دریای خزر فعال بوده و سپس از کشور خارج می شود.

ضیاییان اظهار کرد: از یکشنبه تا اواخر هفته آینده، در غالب مناطق کشور جوی آرام را پیش رو خواهیم داشت که این امر باعث افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در کلانشهرها و شهرهای صنعتی خواهد شد و این در حالی است که طی روز جمعه و شنبه خلیج فارس و سه روز آینده دریای خزر مواج است.

وی در مورد وضعیت هوای تهران نیز گفت: تهران در روز پنجشنبه نیمه ابری و دارای بارش پراکنده در روز است که احتمالاً در هنگامه شب شاهد بارش برف خواهیم بود. تهران در روز جمعه نیز آسمانی ابری با بارش برف خواهد داشت که بیشینه آن به ۳ و کمینه آن به منفی یک می رسد.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فیلم تازه‌ای از نیکی کریمی روی پرده می‌رود

پ دسامبر 24 , 2020
شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی با صدور پروانه نمایش دو فیلم موافقت کرد. شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم های : «مامان» به تهیه کنندگی مجید برزگر وکارگردانی آرش انیسی و «آتابای» به تهیه کنندگی و کارگردانی نیکی کریمی موافقت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000