فرانسه هم برای تشکیل ارتش خارق‌العاده راه چین را در پیش گرفته است

دانش/ فناوری 5fe45c1c30a72_2020-12-24_12-45 پس از سخنان یکی از مسئولان اطلاعاتی آمریکا در مورد برنامه‌های چین برای مهندسی ژنتیکی پرسنل نظامی خود، خبرهایی از آزمایش‌های فرانسه راجع به تشکیل ارتشی خارق‌العاده از همین طریق منتشر شده است.

مجله آمریکایی Popular Mechanice اعلام کرد، یک کمیته نظامی فرانسوی اخلاق‌مدار بودن فعالیت آزمایش‌های علمی برای افزایش توانمندی‌های نیروهای مسلح را به تصویب رساند.

این مجله طی گزارش مفصلی در این باره نوشت، ارتش فرانسه برنامه‌ای برای تقویت توانمندی‌های جسمی، ادراکی، روحی و اطلاعاتی نظامیان خویش در دست اجرا دارد و در صدد آن است تا در این میان با توسعه برخی از درمان‌های پزشکی مانع از تاثیرگذاری درد، استرس و خستگی بر عملکرد نظامیان ارتش فرانسه شود.

این کمیته در عین حال چارچوب‌هایی هم برای فعالیت آزمایش‌های انسانی تعیین کرده که مهم‌ترین آنها عبارت است از: ممنوعیت اعمال فناوری‌های مغایر با اصول اساسی شرایط انسانی، و حفظ آزادی اراده نظامیان برای استفاده از میزان دلخواه اعمال قدرت.

گفتنی است پیش از این مسئولان سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا اعلام کرده بودند چینی‌ها آزمایش‌های بیولوژیکی خود را برای تقویت عملکرد نظامیان ارتش چین آغاز کرده‌اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

درگذشت بازیگر و کمدین جوان

پ دسامبر 24 , 2020
دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر درگذشت رضا نظری بازیگر جوان و کمدین اهل گیلان را به اهالی هنر استان و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت. رضا نظری بازیگر تئاتر، تلویزیون و طنزپرداز گیلانی روز گذشته بعد از ماه‌ها تحمل درد و رنج ناشی از بیماری در بیمارستان توس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000