«سرباز» به یاد سردار سلیمانی روی صحنه می‌رود

5fe351610adbe_5fe351610adc0 مستند نمایش «سرباز» به نویسندگی و کارگردانی حسین پارسایی مبتنی بر سویه‌های زیستی و مقاومتی سردار سلیمانی در اولین سالگرد عروج آسمانی این قهرمان‌ ملی به صحنه می‌آید.

مستند نمایش «سرباز» با همت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و مشارکت و همراهی مرکز هنرهای نمایشی و گروهی از هنرمندان تئاتر به صورت آنلاین و با تعداد محدودی تماشاگر، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ۱۲ تا ۱۶ دی در تالار وحدت اجرا می‌شود.

علی براتی به عنوان مجری طرح و طراح حرکت، پارسایی را در مستند نمایش «سرباز» همراهی می‌کند. محمد موحدنیا طراح گرافیک این پروژه است.

پارسایی پیش از این و در یک اقدام خیرخواهانه به تهیه کنندگی پرویز پرستویی و همراهی چند چهره هنری، موسیقی نمایش عاشورایی «علمدار» را در سوگ و رثای سقای آب و ادب حضرت ابوالفضل (ع) اجرا کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فقر، دلیل افزایش نرخ ترک تحصیل دانش‌آموزان دوره متوسطه

چ دسامبر 23 , 2020
یک کارشناس آموزشی گفت: امروزه در هر خانواده‌ای نیروی تحصیل کرده بیکار وجود دارد و افزایش ترک تحصیل مستقیم به وضعیت اقتصادی بر می‌‌گردد. زیرا آموزش دیگر برای خانواده‌ها اولویت قابل دسترس نیست. مرکز آمار ایران با هدف رصد وضعیت اجتماعی و فرهنگی کشور از فصل بهار سال ۱۳۹۹ اقدام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000