کارگردانِ دنباله‌ی “جن‌گیر” مشخص شد

5fe207c7d66f4_5fe207c7d66f6 «دیوید گوردون گرین» کارگردان فیلم «هالووین»، ساخت دنباله فیلم ترسناک «جن گیر» را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش خبر فوری به نقل از ورایتی، «دیوید گوردون گرین» در سال ۲۰۱۸ فیلم موفق «هالووین» را ساخت که با بودجه ۱۰ میلیون دلاری به فروش ۲۵۵ میلیون دلار دست یافت و دو قسمت جدید این فیلم سینمایی با نام های «هالووین می کشد» و «هالووین پایان می دهد» را نیز نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی کرده است.

«گوردون گرین» در حاالی به احتمال قوی کارگردانی دنباله فیلم معروف «جن گیر» را بر عهده می گیرد که «ویلیام فردکین» خالق نسخه اصلی این فیلم اخیرا هرگونه مشارکت و همکاری با قسمت های جدید این فیلم را رد کرده است.

نسخه اصلی «جن گیر» در سال ۱۹۷۳ به کارگردانی «ویلیام فردکین» به سینما آمد و به عنوان یکی از موفق ترین فیلم های ترسناک تاریخ سینما به فروش ۴۴۱ میلیون دلاری دست یافت و برای ۴۴ سال پرفروش ترین فیلم ترسناک تاریخ سینما بود تا رکورد آن توسط فیلم «آن» شکسته شد. «جن گیر» در ۱۰ شاخه نامزد اسکار شد و دوجایزه نیز دریافت کرد.

فیلم هایی که در ادامه نسخه اصلی «جن گیر» (۱۹۷۳) ساخته شدند هیچ یک به موفقیتی در سطح آن دست نیافتند. «جن گیر ۲: مرتد» در سال ۱۹۷۷ ساخته شد و علی رغم نقش آفرینی «ریچارد برتون» و «لیندا بلر» بازیگر فیلم اصلی «جن گیر»، از آن به عنوان یکی از بدترین فیلم های تاریخ سینما یاد می شود. «جن گیر ۳» به کارگردانی خودِ «ویلیام پیتر بلتی» با بازحورهای بهتری رو به رو شد اما هیچگاه با فیلم اصلی قابل مقایسه نبود. فیلم «جن گیر: آغاز» محصول ۲۰۰۴ نیز از لحاظ هنری و تجاری با یک شکست رو به رو شد.

«دیوید گوردون گرین» با همکاری دو کمپانی «Blumhouse» و «Morgan Creek» دنباله فیلم «جن گیر» را کارگردانی خواهد کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

طرح مجلس برای منسوخ شدن تغییر ساعات رسمی کشور

س دسامبر 22 , 2020
سیاسی/ مجلس نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی تهیه و تدوین کرده‌اند که درصورت تصویب نهایی آن، قانون تغییر ساعت رسمی کشور منسوخ می‌شود و ساعت رسمی کشور به قبل از این قانون برمی‌گردد. جمعی از نمایندگان مجلس شورای طرحی تهیه و تدوین کرده‌اند که بر در صورت تصویب نهایی آن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000