هریس بعد از تحلیف بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود

سیاسی/ بین الملل 5fe1e21fb8807_2020-12-22_15-40 یکی از رهبران بانفوذ «اوانجلیست» و حامی دونالد ترامپ پیش‌بینی کرد که مدتی پس از مراسم تحلیف جو بایدن، «کاملا هریس» رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود. یک رهبر شناخته شده اوانجلیست که مسیحیان حامی رژیم صهیونیستی در آمریکا هستند، درباره مراسم تحلیف جو بایدن، ریاست جمهوری کاملا هریس معاون بایدن و انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اظهارنظر کرد.
به گزارش وبگاه «هیل»، «پَت رابرتسون» یکی از رهبران با نفوذ اوانجلیست‌ها در آمریکا و صاحب شرکت تلویزیونی مذهبی «شبکه سخن‌پراکنی مسیحیان» با بیان اینکه دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ تمام شده، جو بایدن را «رئیس‌جمهور منتخب» خواند.
رابرتسون ۹۰ ساله که طی سال‌های اخیر از حامیان دونالد ترامپ بوده است، از اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا درباره انتخابات ریاست جمهوری اخیر انتقاد و اعلام کرد که او به دور از واقعیت و در یک «جهان موازی» به سر می‌برد.
رهبر اوانجلیست: دوره ترامپ تمام شده است
وی که در برنامه تلویزیونی روز دوشنبه (دیروز) با عنوان «باشگاه ۷۰۰» صحبت می‌کرد، به اقدام مجمع گزینندگان (الکترال کالج) در تایید پیروزی جو بایدن در انتخابات و همچنین مخالفت دیوان عالی آمریکا با درخواست‌های ترامپ برای ابطال آرای برخی از ایالت‌ها اشاره کرد. ترامپ و پت رابرتسون رهبر اوانجلیست
این رهبر با نفوذ اوانجلیست‌های آمریکایی گفت: «من دعا کرده بودم و امیدوارم بودم که امکان یک راه حل بهتر وجود میداشت، اما (اکنون) فکر می‌کنم که همه چیز تمام شد و به نظر من، مجمع گزینندگان حرفش را زده است. به نظر من فساد بایدن به طور کامل علنی نشده است، اما به نظر نمی‌رسد که این موضوع اثری روی مجمع گزینندگان گذاشته باشد و فکر نمی‌کنم که دیوان عالی هم بخواهد کاری انجام دهد».
وی در ادامه پیش‌بینی کرد که مدتی بعد از مراسم تحلیف ۲۰ ژانویه (اول بهمن) جو بایدن به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا، کاملا هریس معاون او رئیس‌جمهور شود.
رابرتسون: هریس مدتی پس از تحلیف بایدن، رئیس‌جمهور می‌شود
رابرتسون گفت: «به نظر من، ما شاهد ریاست جمهوری بایدن خواهیم بود و البته فکر می‌کنم در مدت نه چندان طولانی بعد از مراسم تحلیف رئیس‌جمهور بایدن شاهد رئیس‌جمهور هریس خواهیم بود (هریس رئیس‌جمهور آمریکا خواهد شد) به همین خاطر، همچنان با دقت به (تحولات) آینده نگاه کنید».
او درباره اینکه منظورش از جایگزینی بایدن توسط هریس مدت نه چندان طولانی بعد از مراسم تحلیف چیست، توضیح بیشتری نداد.
موضوع ریاست جمهوری بایدن و سن بالای او، یکی از مسائلی بوده که در مبارزات مقدمات حزب دموکرات هم بار‌ها خبرساز شده بود.
نظرسنجی اواخر مرداد ماه موسسه «راسموسن» نشان داد، ۵۹ درصد از آمریکایی‌ها معتقد هستند اگر جو بایدن ۷۷ ساله رئیس‌جمهور شود، توان اتمام دور اول ریاست جمهوری را ندارد و معاونش جایگزین او خواهد شد.
رهبر اوانجلیست: نیکی هیلی نامزد خارق العاده‌ای برای انتخابات ۲۰۲۴ است
در بخشی از سخنرانی و مراسم تلویزیونی، یکی از خبرنگاران شبکه سخن‌پراکنی مسیحیان از رابرتسون درباره اینکه آیا ترامپ باید در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نامزد شود یا خیر، سوال کرد.
این چهره سرشناس مسیحیان انجیلی در پاسخ به این سوال، مخالفت خود را با حضور ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ اعلام و از نامزدی «نیکی هیلی» نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل حمایت کرد.
او گفت: «به نظر من این کار (نامزدی ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴) اشتباه خواهد بود. پول من برای (حمایت از) نیکی هیلی خواهد بود. به نظر من، او یک نامزد خارق العاده برای جمهوری‌خواهان خواهد بود. رئیس‌جمهور (ترامپ) به رغم همه استعداد و توانایی اش برای جمع آوری پول و جذب جمعیت انبوه، هنوز در یک واقعیت جایگزین (غیرواقعی) به سر می‌برد».
رابرتسون به ادعا‌های ترامپ مبنی بر اینکه او در مراسم تحلیف ریاست جمهوری او در سال ۲۰۱۷ رکورد حضور مردم را شکست و برنامه تلویزیونی «کارآموز» او در تلویزیون بیشترین محبوبیت در بین برنامه‌های تلویزیونی آمریکا را داشته است، اشاره کرد.
وی افزود: «مردم می‌گویند که "او (ترامپ) دروغ می‌گوید"، اما او در حال دروغگویی نیست بلکه از نظر خودش دارد راست میگوید».
این چهره شناخته شده اوانجلیست در آمریکا در سخنرانی روز گذشته خود به رغم انتقاد از برخی مواضع ترامپ از قبیل اخراج پشت سر هم مقام‌های مختلف، از عملکرد او و دولتش تمجید کرد.
رابرتسون البته در پایان حرف‌هایش خطاب به ترامپ گفت: «خوب است که گفته شود "شما زمان مغتنمتان را در اختیار داشتید و اکنون زمان ان است که به سمت آینده پیش برویم».
این اظهارات در حالی مطرح شده که اوانجلیست‌ها یکی از حامیان سرسخت دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بوده‌اند و خود او هم در مصاحبه تیرماه سال جاری خود با «شبکه سخن‌پراکنی مسیحیان» گفته بود: «من برای اسرائیل کار‌های بزرگی کرده‌ام»badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آیفون‌های ۱۲ موجود در بازار؛ غیررسمی یا قاچاق؟

س دسامبر 22 , 2020
به گفته یک کارشناس حوزه فناوری اطلاعات، اگر آیفون ۱۲ بدون کد رجیستری در بازار وجود دارد، احتمالا به‌صورت قاچاق وارد شده که با توجه به مکانیزم فعلی سامانه همتا و گمرک، نمی‌توان این گوشی‌ها را رجیستر کرد. طرح رجیستری با هدف جلوگیری از قاچاق گوشی اجرایی شد و اما […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000