واکنش حماس به عملیات شهادت‌طلبانه در قدس

سیاسی/ بین الملل 5fe1a0e823005_5fe1a0e823008 جنبش حماس از عملیات شهادت طلبانه در یکی از ورودی‌های مسجد الاقصی در قدس استقبال کرد.

جنبش حماس عملیات شهادت‌طلبانه در باب الحطة، از ورودی‌های مسجد الاقصی در قدس را تبریک گفت و در بیانیه‌ای اعلام کرد، قهرمانی مردم ما در دفاع از مسجد الاقصی
مرحله کنونی است. خون شهادت بر باب الحطة پیامی به تندروها و شهرک‌نشینانی است که به مسجد الاقصی یورش می‌برند.

حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به ادامه تجاوزات به مسجد الاقصی و اجازه دادن به تندروها برای هتک حرمت آن هشدار داد و گفت: مردم فلسطین آماده پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی هستند.

این جنبش تأکید کرد: عملیات باب الحطة پیامی به تمام کسانی است که عادی‌سازی را انتخاب کردند و حقوق مردم و امت ما در مسجد الاقصی را زیرپا گذاشتند. عقلتان را به کار بیندازید، مسجد الاقصی انتظار یاری از شما دارد نه عادی‌سازی روابط با دشمن جنایتکار قاتل.

منابع عبری زبان امروز(سه‌شنبه) از وقوع یک عملیات مقاومتی در نزدیکی باب حطه خبر دادند. به گفته این منابع، نوجوانی فلسطینی به یک نظامی اسرائیلی حمله کرده و او را زخمی کرده است. این نوجوان نیز به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

روایت جمشید هاشم‌پور از نقش «حاج‌حسن»

س دسامبر 22 , 2020
جمشید هاشم‌پور در نخستین مصاحبه خود درباره ایفای نقش کاراکتر «حاج حسن» در سریال «آقازاده» بیان کرد که حاج حسن‌ها به جامعه لطمه زده‌اند. جمشید هاشم‌پور در این سال‌ها اهل مصاحبه‌های مطبوعاتی نبوده است. او در سال جاری پس از مدت‌ها در سریال «آقازاده» به تهیه‌کنندگی حامد عنقا نقشی را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000