محسن هاشمی: وصیت‌نامه آیت الله هاشمی را تحویل رهبر انقلاب دادم

سیاسی/ رهبری 5fe1265d93934_5fe1265d93938 محسن هاشمی گفت: وصیت‌نامه مرحوم هاشمی که صد و خرده‌ ای صفحه ‎ای هم بود و خطاب به رهبر انقلاب نوشته شده بود را تحویل ایشان دادم که اگر صلاح بدانند خودشان منتشر خواهند کرد.

محسن هاشمی در برنامه جهان آرا گفت: من قبلا هم گفته ام مرحوم هاشمی وصیت نامه ای داشتند که قدیمی بود که قسمتی از آن را در تلویزیون خواندم اما متن قوی صدو خورده ای صفحه ای را ایشان در تقریبا ۴، ۵ سالی بود می نوشتند، که این قرار بود به وصیت نامه جدی تری تبدیل شود.

وی افزود: این وصیت نامه چون خیلی از مواردش مربوط به مقام معظم رهبری بود، من این را خدمت مقام معظم رهبری دادم و الآن متنی غیر از آن ما نداریم. البته این متن تکمیل و بازنویسی نشده بود. متنی بود که مباحث زیادی در آن مطرح شده بود که من خودم شخصا بردم دادم خدمت مقام معظم رهبری که اگر صلاح دیدند خودشان می توانند منتشر کنند و اصلا به ایشان هم نوشته شده بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آغاز ثبت نام تست انسانی اولین واکسن ایرانی کرونا از امروز

س دسامبر 22 , 2020
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: ثبت‌ نام داوطلبان تست انسانی واکسن ایرانی کرونا از امروز آغاز می‌شود. محمد مخبر اظهار کرد: باتوجه به کسب مجوز وزارت بهداشت و طی مراحل موفق تست، از امروز ثبت‌ نام افرادی که تمایل به مشارکت در مرحله تست نهایی واکسن ایرانی کرونا دارند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000