واکسن های موجود در برابر نوع جدید کروناویروس اثربخش هستند

5fe057bf35a72_5fe057bf35a74

وزیر بهداشت آلمان گفت: واکسنهای موجود در برابر نوع جدید کروناویروس اثربخش هستند.

وزیر بهداشت آلمان گفت: کارشناسان اتحادیه اروپا بر این باورند که واکسنهای موجود علیه کروناویروس در برابر نوع جدید این ویروس از اثربخشی لازم برخوردارند.

نوع جدیدی از کروناویروس در انگلیس شناسایی شده که سرعت انتقال آن بیشتر است.

وزیر بهداشت آلمان به نقل از کارشناسان اروپایی اظهار کرد: بر اساس آنچه در حال حاضر در دست داریم گونه جدید کروناویروس تاثیری بر میزان اثربخشی واکسنهای موجود ندارد.

وزیر بهداشت آلمان در سخنانش به طور خاص به واکسن کروناویروس فایزر-بیو ان تک اشاره کرده که در کشورهایی از جمله ایالات متحده و انگلیس تایید شده و در آستانه کسب مجوز از آژانس دارویی اروپاست.

در پی شیوع نوع جدیدی از کروناویروس تعدادی از کشورهای اروپایی برنامه پرواز شرکتهای هواپیمایی از انگلیس را لغو کرده اند. همچنین در انگلیس، مقامات لندن از اعمال محدودیتهای شدید کرونایی خبر داده اند.

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس گفته است که سرعت انتقال نوع جدید ویروس 70 درصد بیشتر از نسخه های دیگر آن است.

همچنین سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده است که 9 مورد ابتلا به نوع جدید کروناویروس در دانمارک و در هلند و استرالیا نیز یک مورد ابتلا شناسایی شده است. مقامات ایتالیا نیز اواخر روز گذشته از شناسایی یک مسافر آلوده به نوع جدید ویروس کرونا که از انگلیس وارد این کشور شده خبر دادند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آیا تا به حال شده به مردم بگوییم چه می خواهید؟

د دسامبر 21 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی یک عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: عده ای کشور را به دو دسته خائنان و خادمان تقسیم کرده اند.هیچ خدمت و خیانتی مطلق نیست. آنهایی هم که خود را خادم مطلق می پندارند خیلی رفتارها می کنند که به ضرر نظام و انقلاب است. با اینکه رهبر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000