تا بن دندان به جمهوری اسلامی معتقدم/ خود را فرزند این انقلاب و پشتیبان ولایت فقیه می‌دانم

سیاسی/ سیاست داخلی 5fe10252a6b93_2020-12-21_23-45 محمدعلی آهنگران پس از انتقاد از اظهارات آیت الله امجد درباره رهبر انقلاب، از ارادت خود به مقام معظم رهبری نوشت.

محمدعلی آهنگران، فرزند صادق آهنگران در پست جدیدی از ارادت خود به رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نوشت. او که پس از انتشار یادداشتی انتقادآمیز نسبت به اظهارات شیخ محمود امجد درباره رهبر انقلاب با موجی از هجمه‌ها و سرکوب‌ها مواجه شد، در پاسخ به کسانی که او را ریاکار و منفعت ‌طلب خوانده بودند پست جدیدی به اشتراک گذاشت.

آهنگران در پست خود نوشت:

" پس از آنکه به اظهارات ناصواب، ساختارشکنانه و به دور از عدالت استاد سابقم آقای امجد واکنش نشان دادم برخی در پیام‌هایی محترمانه و بعضا غیر محترمانه به اظهار نظر بنده تاخته‌اند و گفته‌اند که تو با این موضعگیری رنگ و راه عوض کرده‌ای و با رویگردانی از شعار‌های گذشته به صف طرفداران حاکمیت پیوسته‌ای.

لازم است جهت اطلاع همه عزیزان و مخاطبان عرض کنم مواضع امروز اینجانب هیچ تفاوتی با مواضع انقلابی و در عین حال اصلاح طلبانه پیشین من نکرده است. من تا بن دندان به جمهوری اسلامی و تمامی ارکان و ارزش‌های آن معتقد و ملتزمم. اگر نقدی به نظام و حاکمیت و حتی اصلاح طلبان داشته ام مبتنی بر دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب و جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بوده است.

در این راه نه از کسی ترسی دارم و نه چشم طمع به پستی یا منفعتی یا جایگاهی. اهل نیرنگ و ریا و مجامله و چاپلوسی هم هرگز نبوده و نیستم و این اعتقاد را در تمامی نوشتار‌ها و گفتار‌های این چند ساله اخیر می‌توان مشاهده کرد. لازم است جهت یادآوری به فراز‌هایی از نامه‌ای که در دوازده فروردین سال نود و شش خطاب به مقام معظم رهبری نگاشته بودم اشاره کنم:

" اعلام می‌دارم من خود را فرزند این انقلاب و دلباخته راه امام و پشتیبان ولایت فقیه می‌دانم. من اهل نفاق و دورنگی نیستم و تلاش می‌کنم آنچه را که به حق می‌دانم با صراحت و شجاعت بیان کنم. خدا نیاورد آن روز را که بین ما و شما جدایی افتد و از فداکاری برای اسلام و جمهوری إسلامی دست بکشیم.

من پیرو آن امامی هستم که اسلام را یگانه راه سعادت بشر می‌دانست و مبارزه با ظالمان و مستکبران و دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان را به عنوان رسالت بزرگ خود برگزید. آنچه بدان ایمان داریم همانا التزام به اصول متین و متقنی است که از مبانی معرفتی اسلام برخاسته، با اصلاح روش‌ها به صورت روزبه روز و نوبه نو. اگر نقدی و نظری به برخی رویه‌ها و سیاست‌ها وجود دارد از سر دلسوزی و برای ساختن و هدایت جامعه و اعتلای جمهوری إسلامی است.

اگر نقدی می‌کنیم به واسطه آن است که ظرفیت نظام إسلامی را در پذیرش نقد و منتقد بالا می‌دانیم و به گفته شما دلگرمیم آنجا که در ششم آبان ماه سال هشتاد و هشت در دیدار با جمعی از نخبگان علمی کشور فرمودید: (اینی هم که گفتند از رهبری انتقاد نمی‌کنند، شما بروید بگویید انتقاد کنند. ما که نگفتیم از ما کسی انتقاد نکند، ما که حرفی نداریم. من از انتقاد استقبال می‌کنم، البته انتقاد هم می‌کنند. بنده هم می‌گیرم، دریافت می‌کنم و انتقاد‌ها را می‌فهمم) "

باور داریم براساس آنچه شما بار‌ها فرموده اید و امام خمینی (ره) در منشور برادری وصیت نموده اند با تبادل افکار و اندیشه‌های سازنده مسیر رقابت‌ها را از آلودگی و انحراف و افراط و تفریط باید پاک نمود چرا که در شرایط خطیر امروز کشورمان به تفکر و به وحدت و برادری نیاز دارد.

من نظام اسلامی را کشتی نوح می‌دانم که کشتیبانی خبیر دارد و به قدری وسیع است که هر انسانی با هر تنوعی از جنس و رنگ و نژاد در آن جایگاه دارد.

من افتخار می‌کنم به برکت روضه‌ها و اشک‌های پدرم و دعای خیر او در این کشتی امن و آرام داخلم و در کنار میلیون‌ها مرد و زن ایرانی از همه طوفان‌ها و گرداب‌ها عبور خواهم کرد.

این نامه‌ای که به حضورتان نوشته‌ام درد دل یک فرزند با پدر، عرض حال یک شاگرد و طلبه با استاد خود و سخن یک شهروند با رهبرش است. آرزو دارم با رهبری خردمندانه شما ایران اسلامی از شرایط خطیر امروز عبور کند و همه در فضایی سرشار از همدلی و همبستگی و اتحاد مقتدر‌تر از همیشه در این مسیر سعادتبخش استوار و ثابت قدم باشیم. باز هم دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی را به پیشگاه شما تبریک عرض نموده از خداوند متعال دوام عزت و طول عمر و سلامتی شما را خواهانم.
فرزند کوچکتان
محمدعلی آهنگران

۱۳۹۶/۱/۱۲ "

واکنش آهنگران به انتقاداتی که از او شده بود

واکنش آهنگران به انتقاداتی که از او شده بود

شایان ذکر است؛ محمدعلی آهنگران در بخشی از پست قبلی خود که روز جمعه منتشر کرد آورده بود "روز ثبت نام در انتخابات خبرگان ۹۴ از خودش شنیدم که می گفت برای حمایت از رهبری وارد صحنه انتخابات شده است. بعد از شهادت حاج قاسم خودش گفت این شهید امتیازش معنویت و روحانیت و محاسن اخلاقی اش بوده کسی در تشییع جنازه اش شرکت کند انشالله اهل نجات است!

حال چه شده که به کسی که گرای ترور حاج قاسم را در آمدنیوز می‌داد و با الفاظ توهین آمیز او را سردار کودک کش می‌خواند، امنیت کشور را به خطر انداخت به بزرگان و علما و انسان‌های شریف جسارت و اهانت می‌کرد لقب شهید دهد؟! آیا اطلاق شهید به کسی که در توهین به امام خمینی و ارزش‌های انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نکرد خروج از مسیر عدالت نیست؟"

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گاردین مدعی عقب‌نشینی اتحادیه اروپا از مطالبات جدید برجامی از ایران شد

د دسامبر 21 , 2020
سیاسی/ بین الملل روزنامه انگلیسی گاردین مدعی شده وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا موافقت کرده‌اند ایران و آمریکا بدون نیاز به ایجاد تغییرات در برجام به این توافق هسته‌ای پایبند شوند. یک روزنامه انگلیسی گزارش داده وزیران خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا موافقت کرده‌اند برای احیای توافق هسته‌ای برجام، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000