بازداشت فرمانده ارشد داعش توسط حشد شعبی در غرب عراق

سیاسی/ بین الملل 5fe08e0e4ea1f_5fe08e0e4ea21 سازمان حشد شعبی عراق امروز (دوشنبه) از بازداشت یکی از فرماندهان ارشد داعش در استان الانبار در غرب این کشور خبر داد.

این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد، نیروهای مشترک سازمان اطلاعات حشد شعبی و تیپ دوم این سازمان یکی از فرماندهان ارشد داعش را بازداشت کردند.

در این بیانیه هویت فرد بازداشتی فاش نشده است. اما اعلام شده که از مسؤولان امنیتی گروه تروریستی داعش در الانبار بوده است.

همزمان با بازداشت این فرمانده داعشی طی یک عملیات برنامه ریزی شده، آژانس اطلاعات و تحقیقات فدرال عراق از ثبت و ضبط تجهیزات نظامی داعش در استان کرکوک در شمال عراق خبر داد.

نیروهای اطلاعاتی کرکوک در وزارت کشور تجهیزات نظامی موجود در داخل یکی از پایگاه‌های داعش در این استان را ضبط کردند.

نیروهای امنیتی عراق همچنان به عملیات تفتیش و پاکسازی و پیگرد بقایای داعش در کشور ادامه می‌دهند.

عراق دسامبر ۲۰۱۷ آزادسازی کامل خاک خود از کنترل داعش پس از نزدیک به چهار سال درگیری با این گروه تروریستی را که حدود یک سوم کشور را به دست گرفته بود، اعلام کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پردرآمد‌ترین زنان سال ۲۰۲۰ را بشناسید

د دسامبر 21 , 2020
در این مطلب، چند زن پردرآمد سال ۲۰۲۰، بر اساس ارزیابی مجله فوربس را به شما معرفی خواهیم کرد. در این مطلب، چند زن پردرآمد سال ۲۰۲۰، بر اساس ارزیابی مجله فوربس را به شما معرفی خواهیم کرد. البته تعداد آن‌ها بیشتر است و ما فقط تعدادی از آن‌ها را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000