“میلاد حاتمی” پس از بازداشت، تحویل پلیس مهاجرت ترکیه شد

5fe09b1eceaad_2020-12-21_16-24 میلاد حاتمی، یکی از گردانندگان و تبلیغ‌کنندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی، که از محل درآمد این سایتها ارتزاق می‌کند، توسط پلیس ترکیه بازداشت و تحویل پلیس مهاجرت این کشور شد.

وی چندین سال است از این طریق پول‌های زیادی کسب کرده است.

این شخص که از محل راه‌اندازی سایتهای قمار، ارتزاق می‌کند، در روزهای گذشته ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن، داخل خودروی پلیس استانبول در حال بازی با آژیر خودروی پلیس دیده می‌شد و علت بازداشت وی نیز انجام این کار و انتشار تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی عنوان شده است.

حاتمی، در حال حاضر تحویل پلیس مهاجرت ترکیه شده است تا درباره وی تصمیم‌گیری شود.

مدتی پیش نیز تصاویری توسط میلاد حاتمی منتشر شد که نشان می‌داد یکی از بازیگران ایرانی را ربوده است و با تهیه ویدئو از این بازیگر می‌خواسته از او عذرخواهی کند که البته تصاویر منتشرشده از پشت‌صحنه این فیلم نشان داد این اقدام نیز به احتمال زیاد به نوعی صوری و برای افزایش بیشتر فالوور بوده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

از پیشنهاد کارشناس تلویزیون برای رقصیدن تا حضور گلشیفته فراهانی در جمع 10 ستاره نوظهور!

د دسامبر 21 , 2020
پس از ترلان پروانه که جزو 100 چهره زیبای جهان شناخته شد، حالا نوبت به گلشیفته فراهانی دیگر بازیگر ایرانی رسیده که در جمع 10 ستاره نوظهور سینمای ایران قرار گرفته است. در برنامه "بی خبر" امروز سراغ پیشنهاد رقص توسط کارشناس تلویزیون، صحبت‌های جدید روحانی و ازدواج دو بازیگر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000