از تروریست پرسپولیسی هم رونمایی شد/ ویدئو

5fe089eee3b48_5fe089eee3b4a ماجرای حضور یک داعشی با پرچم استقلال در ورزشگاه آزادی حاشیه ساز شده بود.

پخش یک سکانس از سریال خانه امن در تلویزیون باعث اعتراض شدید آبی‌ها در فضای مجازی شده است. سکانسی که در آن یک عنصر داعشی با پرچم استقلال وارد ورزشگاه آزادی می‌شود. ماجرا به بیانیه باشگاه استقلال هم رسید و این باشگاه خواستار عذرخواهی رسمی سازمان صداوسیما شد.

بعد از این ماجرا کارگردان این سریال در گفت و گویی اعلام کرد که هواداران استقلال کمی عجله کرده اند و این ماجرا مختص استقلال نبوده است. بعد از این گفت وگو احتمال داده شد که سکانسی در پوشش پرچم پرسپولیس هم امشب آماده پخش باشد. اتفاق که در نهایت افتاد و عوامل این سریال مجبور شدند تا سکانسی از این سریال را زودتر از زمان موعد منتشر کنند. حضور یک خرابکار داعشی در پوشش هوادار پرسپولیس.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سقوط هواپیمای جاسوسی ترکیه و حملات هواپیمای ناشناس در استان حلب سوریه

د دسامبر 21 , 2020
سیاسی/ بین الملل رسانه‌ها از سقوط یک هواپیمای جاسوسی ترکیه و حملات هواپیمای ناشناس در منطقه تحت اشغال گروه‌های وابسته به ترکیه در شمال استان حلب خبر دادند. هواپیماهای ناشناس، روستای «ترحین» در منطقه «الباب» استان حلب در شمال سوریه که تحت اشغال گروه‌های وابسته به ارتش ترکیه است، بمباران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000