عربستان فرزند آیت‌الله النمر را بازداشت کرد

سیاسی/ بین الملل 5fe0410e02680_5fe0410e02684 منابع آگاه از بازداشت فرزند آیت الله نمر باقر النمر توسط مقامات عربستان خبر دادند.

حساب کاربری "ناشط قطیفی" با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد که مقامات عربستان سعودی شیخ حسین النمر، فرزند آیت الله نمر باقر النمر را بازداشت کرده‌اند.

این حساب کاربری در ادامه نوشت که بازداشت حسین النمر در چارچوب بازداشت روحانیون شیعه در مناطق شیعه نشین "القطیف" و "الأحساء" صورت گرفته است.

طبق این گزارش، شیخ حسین النمر دو روز پیش از منزل شخصی خود در القطیف واقع در شرق عربستان ربوده شده بود.

نمر باقر النمر عالم شیعه عربستانی بود که در پی اعتراضات شیعیان در سال ۲۰۱۲ بازداشت شد و در روز چهارشنبه ۱۶ اکتبر ۲۰۱۵ دادگاه جنایی عربستان سعودی با مطرح کردن اتهاماتی واهی علیه وی او را به «اعدام با شمشیر و به صلیب کشیده شدن در انظار عمومی» محکوم و در ۲ ژانویه ۲۰۱۶ اعدام شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مهلت تکمیل آورده نقدی مسکن ملی تا ۵ دی تمدید شد

د دسامبر 21 , 2020
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: فرصت متقاضیان مسکن ملی برای تکمیل و پرداخت آورده نقدی تا ساعت ۲۴ جمعه ۵ دی تمدید شد. محمود محمودزاده در ارتباط تصویری با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما افزود: آخرین مهلت نام نویسی مسکن ملی تا ۳۰ شهریور بود که تا ساعت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000