نابغه ایرانی لقب «بهترین گیتاریست جهان» را به خود اختصاص داد/ ویدئو

5fe02c1b5b857_5fe02c1b5b858 ویدیوی گیتارنوازی امین توفانی تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار در یوتیوب بازدید شده و لقب «بهترین گیتاریست جهان» را به خود اختصاص داده است.

«امین توفانی» حالا الگوی بسیاری از ایرانی‌ها در سراسر جهان است.او مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه «بریتیش کلمبیا»، کارشناسی ارشد را از دانشگاه «استنفورد» و دکترای خود را از دانشگاه «هاروارد» گرفته و اکنون به همراه همسرش عضو هیئت مدیره چند شرکت است و کمپانی خصوصی خود را نیز به تازگی تاسیس کرده است.

توفانی با این اجرای تماشایی توانسته به جایزه استعدادیابی در دانشگاه هاروارد برسد. این ویدیو تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار در یوتیوب بازدید شده و لقب «بهترین گیتاریست جهان» را به او اختصاص داده است. نکته خیره‌کننده اینجاست که امین تنها ۷ ساعت آموزش گیتار دیده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خیانت‌های اوبامای مؤدب بس نبود که بایدن را بزک می‌کنید؟!

د دسامبر 21 , 2020
سیاسی/ سیاست خارجی روزنامه کیهان نوشت: خوشبینی روحانی به انتخاب جو بایدن، در یک دور تسلسل بی‌حاصل آنها را به شهریور 92 پرتاب کرده است؛ جایی که حسن روحانی از نامه‌نگاری با باراک اوباما و پیام تبریک رئیس‌جمهور وقت آمریکا خشنود بود. این روزنامه نوشت: امیدواری و اتکای بیش از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000