علی مصفا با نقش و گریم متفاوت در «لاک‌پشت و حلزون»

5fdf5c3cabbb7_5fdf5c3cabbb9 علی مصفا اولین بازیگر مرد در فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» است که با نقش و گریمی متفاوت با این پروژه همکاری می‌کند.

فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» به کارگردانی رضا حماسی، تهیه‌کنندگی مشترک شهرام گیل‌آبادی و هوشنگ نورالهی و فیلمنامه‌ای از محسن رضایی از چند ماه قبل پیش تولید خود را آغاز کرده است. این فیلم به‌زودی وارد مرحله تولید می‌شود.

علی مصفا اولین بازیگر مرد این فیلم سینمایی است. مصفا در این فیلم با نقش و گریمی متفاوت ظاهر می‌شود.

در خلاصه داستان «لاک‌پشت و حلزون» آمده است: پدرام ده ساله با مادرش افسانه زندگی می‌کند و مشکلات زیادی با او دارد. افسانه قصد ازدواج دارد، اما با مخالفت پدرام روبه‌روست و دلیل مشکلات پدرام را همین مسئله می‌داند. پدرام با جوان عجیب و غریبی آشنا می‌شود و یک رابطه دوستی پنهانی بین آن‌ها شکل می‌گیرد…

دیگر بازیگران و عوامل این فیلم به‌زودی معرفی می‌شوند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

 اعتبار استخدام ۳۰ هزار پرستار تامین شد

ی دسامبر 20 , 2020
سیاسی/ دولت سخنگوی دولت گفت:‌ مجوز تامین اعتبار برای استخدام ۳۰ هزار نفر پرستار در نظر گرفته شده و زمان آزمون آن اعلام خواهد شد. « علی ربیعی» روز یکشنبه در مراسمی به مناسبت بزرگداشت روز پرستار در بیمارستان لواسانی تهران گفت: امروز با حضور در این بیمارستان احترام، سلام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000