استفاده از خدمات بانکی نیازمند فرهنگ سازی شود

5fdf660e518b8_2020-12-20_18-26 نماینده مجلس می گوید که ارائه خدمات الکترونیکی بانک صادرات توسط سامانه شمس باید اصلاع رسانی شود و سایر بانک ها نیز این روش برای کاهش تردد مردم در شهر استفاده کنند.

اصغر سلیمی با اشاره به افزایش 173 درصدی مراجعه کننده به خدمات الکترونیکی بانک صادرات گفت: به واسطه شیوع بیماری کرونا و محدودیت های تردد، شاهد استقبال مردم از ارائه خدمات الکترونیکی هستیم، در این بین ارائه خدمات بانکی در بستر اینترنت مورد اقبال کردم قرار گرفته است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت ها به دنبال توسیعه دولت الکترونیک بودند اما به نظر می رسد اجبار، ضرورت و محدودیت های امروز باعث شده است ادارات، بنگاه های اقتصادی و بانک ها به سمت توسعه خدمات الکترونیکی بروند.

این نماینده مجلس بیان کرد: بانک صادرات نیز باید به این امر توجه ویژه داشته باشد و با فرهنگسازی و اطلاع رسانی میزان مراجعات به سامانه های الکترونیکی خود را افزایش دهد.

سلیمی گفت: انتظار می رود رسانه ها با اطلاع رسانی در مسیر فرهنگسازی استفاده از خدمات الکترونیکی گام جدی بردارند و توصیه می شود بانک صادرات در فضای مجازی خدمات الکترونیکی خود را تبلیغ کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

داستان عجیب‌ترین سالِ جهان!

ی دسامبر 20 , 2020
شیوع گسترده کرونا در جهان در سال ۲۰۲۰، این سال را به یک نقطه عطف در تاریخ بشر تبدیل کرده است. در این سال، پاندمی کرونا، تحولی بزرگ در سبک زندگی انسان‌ها ایجاد کرد و با همه تلخی‌ها، افق‌های جدیدی را پیش روی بشریت گشود. "نشریه اکونومیست" در مقاله ای، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000