میادین میوه و تره بار امروز و فردا تا ساعت ۱۹ باز هستند

5fddc8222a3f4_2020-12-19_13-00

میادین میوه و تره بار شهرداری تهران امروز ۲۹ آذر و فردا ۳۰ آذر (برابر با شب یلدا) تا ساعت ۱۹ آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: میادین میوه و تره بار در روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذر (همزمان با شب یلدا) تا ساعت ۱۹، برای ارائه خدمات به شهروندان فعال خواهند بود.

بر اساس این اطلاعیه، مراجعه‌کنندگان می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را برای «شب یلدا» با ۳۰ تا ۴۰ درصد اختلاف قیمت نسبت به میانگین قیمت‌های سطح شهر از میادین میوه و تره بار تهیه کنند.

این روابط عمومی از عموم شهروندان درخواست کرد تا برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا هنگام حضور در میادین میوه و تره بار، حتماً از ماسک و دستکش استفاده کنند و ضمن حفظ فاصله‌گذاری، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مادر شهید حدادیان خطاب به پدر روح‌الله زم: نباید از خجالت سر بلند کنید!/ اعلام برائت‌نکردن از پسرتان یعنی تأیید جنایات او

ش دسامبر 19 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی مادر محمدحسین حدادیان از دردهای این روزهایش می‌گوید؛ از این‌که جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند و حالا پدر روح‌الله زم که فرزندش آمر جنایات بیشماری است او را دارای چهره‌ای نورانی معرفی می‌کند. 22 مهر پارسال که روح‌الله زم، مدیر کانال "آمدنیوز" دستگیر شد، تن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000