ترامپ: رسانه‌های جعلی درباره حمله هکری “بسیار بزرگ‌نمایی” می‌کنند

سیاسی/ بین الملل 5fde46a2266c2_5fde46a2266c5 رئیس‌جمهوری آمریکا از اهمیت خطر حملات سایبری گسترده که آژانس‌های دولتی آمریکا را هدف گرفته‌اند، کاست و گفت، اوضاع تحت کنترل است.

بهدونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در توییتر نوشت، اخبار درباره حملات هکری به برخی موسسات دولتی آمریکا در رسانه‌های جعلی بزرگ‌نمایی شده است و هیچ ارتباطی به روسیه ندارد.

این اظهار نظر دیرهنگام ترامپ در رد ارزیابی مقامات دولتش است که می‌گویند، روسیه پشت این حمله هکری است.

ترامپ در توییت نوشت: حمله سایبری در رسانه‌های جعلی بیش از آنچه واقعیت دارد، بزرگ‌نمایی شده و من کاملا از این مساله مطلع هستم و همه چیز تحت کنترل است. روسیه، روسیه، روسی،ه رسانه‌ها روسیه را متهم می‌کنند. زیرا رسانه‌های اصلی- غالبا به دلایل مالی- از بررسی امکان این‌که چین پشت این حمله هکری باشد، طفره می‌روند.

وی افزود: احتمالا ضربه‌ای هم به ماشین رای‌گیری مزخرف ما در جریان انتخابات وجود داشته باشد که به وضوح نشان می‌دهد که من پیروزی بزرگی به دست آوردم؛ مساله‌ای که برای آمریکا گرفتاری بسیار بزرگ است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

صدای بلند تمساح خیالی چیتگر وسکوت مرگبار قربانیان گاندوی بلوچستان

ش دسامبر 19 , 2020
موضوع تمساح خیالی دریاچه چیتگر تهران آنقدر صدای بلندی داشت که کسی به سکوت و تشنگی کودکان سیستان و بلوچستانی که طعمه «گاندوها» می‌شوند توجهی نکرد. طی یک ماه گذشته، تصویری نیمه واضح از دریاچه چیتگر که در آن موجودی، شناور است در فضای مجازی منتشر شده که ادعا می‌شود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000