«میلاد حاتمی» تحت تعقیب پلیس ترکیه است

5fddd38202abe_5fddd38202ac0 میلاد حاتمی، یکی از گردانندگان و تبلیغ‌کنندگان سایتهای قمار و شرط‌بندی که از محل درآمد این سایتها کسب درآمد می‌کند، توسط پلیس استانبول تحت تعقیب قرار گرفته است.

میلاد حاتمی که از محل راه‌اندازی سایتهای قمار، کسب درآمد می‌کند، در روزهای گذشته ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن، داخل خودروی پلیس استانبول در حال بازی با آژیر خودروی پلیس دیده می‌شد، این ویدئو موجب خشم مردم ترکیه در شبکه‌های اجتماعی شده است.

مدتی پیش نیز تصاویری توسط میلاد حاتمی منتشر شد که نشان می‌داد یکی از بازیگران ایرانی را ربوده و با تهیه ویدئو از این بازیگر می‌خواست از او عذرخواهی کند که البته تصاویر منتشر شده از پشت‌صحنه این فیلم نشان داد این اقدام نیز به احتمال زیاد به نوعی صوری و برای افزایش بیشتر فالوور بوده است.

میلاد حاتمی توسط پلیس استانبول تحت تعقیب قرار گرفته است:

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

این بار "چین" متهم به مداخله در انتخابات آمریکا شد

ش دسامبر 19 , 2020
سیاسی/ بین الملل اختلاف‌نظر درباره دامنه نقش چین در انتخابات ریاست‌جمهوری موجب تاخیر در انتشار گزارش طبقه‌بندی شده به کنگره درباره مداخلات خارجی در انتخابات ۲۰۲۰ و از دست رفتن ضرب‌الاجل ۱۸ دسامبر شده است. بلومبرگ به نقل از اشخاصی که با این موضوع آشنا هستند، گزارش داده است که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000