رئیس جمهوری شیلی بابت نقض قوانین مقابله با کرونا جریمه شد

سیاسی/ بین الملل 5fddb9ebc2577_5fddb9ebc2579 رئیس جمهوری شیلی بابت گرفتن سلفی یادگاری با یک عابر پیاده در ساحل سانتیاگو و به دلیل عدم استفاده از ماسک که در دوران همه‌گیری کرونا اجباری است، مبلغ ۳۵۰۰ دلار جریمه شد.

شیلی تدابیر شدید و قوانینی سخت را برای استفاده از ماسک در تمامی مکان‌های عمومی به منظور مقابله با ویروس کرونا وضع کرده و نقض این قوانین مجازات از جمله جریمه نقدی و حتی حبس در پی دارد.

سباستین پینه‌را، رئیس جمهوری شیلی کمی پس از آنکه این عکس سلفی در رسانه‌های اجتماعی و در اوایل دسامبر منتشر شد، خودش را به پلیس معرفی کرد و مبلغ ۳۵۰۰ دلار جریمه داد.

رئیس جمهوری شیلی همچنین توضیح داد که به تنهایی در ساحل نزدیک منزلش پیاده روی می‌کرد که یک زن او را شناخت و از او خواست تا با هم عکس سلفی بگیرند.

این سلفی نشان می‌دهد که رئیس جمهوری و آن زن در یک روز آفتابی تقریبا نزدیک به یکدیگر ایستاده و هیچکدام هم ماسک نزده‌اند.

پینه‌را که به "سلطان گاف" معروف است، سال گذشته میلادی و در بحبوحه اعتراضات علیه نابرابری در سانتیاگو در حالیکه در یک پیتزاپارتی حضور داشت، تصویرش منتشر شد.

ویروس کرونا در ماه‌های مه و ژوئن در شیلی شدت گرفت و بار دیگر موارد ابتلا به این بیماری ویروسی اوج داشت و یکسری اقدامات قرنطینه‌ای و محدودیت‌ها وضع شد.

۵۸۱ هزار و ۱۳۵ مورد ابتلا و ۱۶ هزار و ۵۱ مورد مرگ ناشی از این ویروس همه‌گیر که از مارس ۲۰۲۰ شیوع پیدا کرده، در شیلی گزارش شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

درخواست آذری جهرمی؛ زمان برگزاری فوتبال، دانلود‌های پرحجم را متوقف کنید/ امروز رکوردهای جهانی شکسته خواهد شد

ش دسامبر 19 , 2020
آذری جهرمی از عموم مردم درخواست کرد که در زمان برگزاری فوتبال، دانلود‌های پرحجم را متوقف کنند تا همه بتوانند مسابقه فوتبال را ببینند. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000