با انتخابات الکترونیکی مخالفتی نداریم

سیاسی/ انتخابات 5fddb344559e7_2020-12-19_11-31 سخنگوی شورای نگهبان گفت: انتخابات الکترونیکی را تا آنجا که زیرساخت‌ها اجازه داده وزارت کشور پیگیری کرده و مراحل زیادی انجام می شود و مراحل پایانی آن انجام می شود و ما مخالفتی نداریم.

در نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان که به صورت حضوری و همچنین مجازی برگزار شده است، عباسعلی کدخدایی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار و گرامیداشت روز پژوهش و یاد و خاطره آیت الله یزدی و محکوم کردن ترور محسن فخری زاده به بیان نظرات شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس پرداخت.

کدخدایی در پاسخ به سوالی درباره برگزاری انتخابات الکترونیک و اعلام آمادگی وزارت کشور در این رابطه و رایزنی شورا در این زمینه گفت: من قبلا اعلام کردم امسال ما علاوه بر سلامت انتخابات که وظیفه اصلی مان است وظیفه دیگری هم داریم و آن هم سلامت مردم است و همه دستگاه ها و شورای نگهبان همت می کنند و تا آنجایی که ممکن است براساس پروتکل‌های بهداشتی انتخابات را به نحوی برگزار کنند که کمترین آسیب به مردم برسد.

وی افزود: کارگروه‌هایی در این زمینه تشکیل شده و هماهنگی‌هایی صورت می گیرد البته برخی مطالب که مطرح می شود نیازمند قانون است و باید قانون را اصلاح کنیم و فرصت هست و آنچه که به شورا و وزارت کشور مربوط است که نیاز به قانون نیست را انجام می دهیم مثل اینکه شعب را افزایش دهیم و افراد بیشتری را بر سر صندوق ها داشته باشیم از جمله تدابیری است که انجام می شود.

وی افزود: انتخابات الکترونیکی را تا آنجا که زیرساخت‌ها اجازه داده وزارت کشور پیگیری کرده و مراحل زیادی انجام می شود و مراحل پایانی آن انجام می شود و ما مخالفتی نداریم.

این خبر تکمیل می شود…

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آموزش مجازی ۲ روز تعطیل می‌شود

ش دسامبر 19 , 2020
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از نام گذاری ۳۰ آذر و یک دی به نام روزهای «بدون تبلت، تلفن همراه و رایانه» در آموزش و پرورش پایتخت خبر داد. مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در جمع خبرنگاران در فضای مجازی گفت: در راستای فرهنگ‌سازی و صیانت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000