راهکار عضو یک اندیشکده اروپایی برای احیای برجام

سیاسی/ بین الملل 5fdcd9193e52d_5fdcd9193e53a عضو ارشد شورای روابط خارجی اروپایی در آستانه برگزاری نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو برجام پیشنهادهایی را درباره نحوه احیای برجام پس از انتقال قدرت در آمریکا مطرح کرد.

الی گرانمایه با انتشار پیامی در توئیتر پیشنهاد کرده که شرکت‌کنندگان در این جلسه پیرامون ترسیم یک نقشه راه فنی که بر اساس آن ایران سریعا از کاهش تعهدات برجامی بازگردد متمرکز شوند. او همچنین توصیه کرده که در خصوص اجرای تعهدات اقتصادی تروئیکای اروپایی (فرانسه، آلمان و انگلیس) و اتحادیه اروپا ذیل برجام برنامه ریزی شود.

شورای روابط خارجی اروپایی با حیاتی خواندن بازگشت ایران از کاهش تعهدات برجامی به منظور تسهیل بازگشت آمریکا به این توافق به اعضا پیشنهاد کرده تا طرف‌ها با صدور بیانیه‌ای از بازگشت فوری آمریکا به برجام استقبال کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ایرانی‌ها چقدر سپرده بانکی دارند؟

ج دسامبر 18 , 2020
بر اساس آمارهای بانک مرکزی،سپرده های بانکی ۳۶ درصد و مانده تسهیلات بانکی هم 35.2 درصد در پایان شهریورماه ۹۹ نسبت به مقطع مشابه سال قبل افزایش یافته است. به گزارش خبر فوری و به نقل از بانک مرکزی، گزارش وضعیت کل مانده سپرده‌ها و تسهیلات ریالی و ارزی بانک‌ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000