بانک صادرات جایگاه اصلی خود را پیدا کند

5fdcda3c57deb_2020-12-18_20-05 نماینده مردم سنقر در مجلس می گوید اگر در دوران کرونایی بانک صادرات تسهیلات ویژه به مشاغل آسیب پذیر بدهد جایگاه اصلی خود را مشخص می کند.

سیدجواد حسینی کیا با اشاره به اختصاص 60 درصد تسهیلات بانک صادرات به بخش تولید، برای بهبود عملکرد این بانک تصیه کرد: بانک صادرات کارهای خوبی در زمینه رونق تولید داشته است، با این حال انتظار می رود که برای ازدواج آسان نیز تسهیلاتی ارائه دهد.

این نماینده مجلس بیان کرد: در شرایطی هستیم که ازدواج برای جوانان از لحاظ مالی کمی سخت شده است امیدواریم که بانک صادرات سهم خود را در ارائه تسهیلات ازدواج بیشتر کند.

وی اظهار داشت: موضوع دیگر هم این است که خیلی از کسب و کارها هم در این دوران کرونا آسیب دیده اند. کار خوبی است اگر بانک صادرات این مشاغل را شناسایی و برای احیای آنها تسهیلاتی ارائه دهد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: بسیاری از مشاغل به دلیل تعطیلی های کرونایی متضرر شدند بانک صادرات باید یک گامی برای اینه ا بردارد به صورت ویژه تسهیلاتی در اختیارشان قرار دهند این کار باعث می شود جایگاه اصلی بانک صادرات مشخص شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بانک صادرات به بخش کشاورزی نیز توجه کند

ج دسامبر 18 , 2020
نماینده مردم مهاباد در مجلس می گوید اینکه بانک صادرات به بخش تولید توجه دارد ضروری است در این میان ارائه تسهیلات به بخش کشاورزی فراموش نشود. جلال محمود زاده درباره ارائه تسهیلات بانک صادرات به بخش تولید بیان کرد: طبق قانون بانک ها باید 15 درصد از منابع خود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000