بانک صادرات به بخش کشاورزی نیز توجه کند

5fdcdac0184d1_2020-12-18_20-07 نماینده مردم مهاباد در مجلس می گوید اینکه بانک صادرات به بخش تولید توجه دارد ضروری است در این میان ارائه تسهیلات به بخش کشاورزی فراموش نشود.

جلال محمود زاده درباره ارائه تسهیلات بانک صادرات به بخش تولید بیان کرد: طبق قانون بانک ها باید 15 درصد از منابع خود را به بخش کشاورزی دهند، باید گفت متاسفانه هیچ بانکی به این قانون عمل نکرده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اینکه بانک صادرات به بخش تولید توجه دارد اتفاق خوبی است اما انتظار داریم بانک صادرات 15 درصد تسهیلات خود را به بخش کشاورزی بدهد، سال گذشته این رقم 5 درصد بوده است.

وی اظهار داشت: طبق اهداف برنامه ششم و همچنین بابت ابلاغیه مقام رهبری در رابطه با در اقتصاد مقاومتی باید تسهیلات به سمت توسعه بخش تولید برود و بانک ها باید به این مهم کمک کنند چرا که این امر ضروری است. در این بین نباید بخش کشاورزی به دست فراموشی سپرده شود از این رو تاکید می شود که بانک های عاملی غیر از بانک کشاورزی باید طبق قانون 15% منابع خود را به بخش کشاورزی اختصاص دهند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نقش بانک صادرات در اشتغال زایی

ج دسامبر 18 , 2020
نماینده مجلس تاکید کرد که بانک صادرات با ارائه تسهیلات به واحد های تولیدی در اشتغالزایی نیز نقش آفرینی می کند. اصغر سلیمی در این باره که بانک صادرات 60 درصد تسهیلات خود را به بانک صادرات اختصاص داده است، گفت: با توجه به اینکه ما بحث سرمایه گذاری داخلی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000