اردوغان چه پیشنهاداتی را به الکاظمی داد؟

سیاسی/ بین الملل 5fdc8b84d62f7_5fdc8b84d62f9 اثیل النجیفی گفت که نخست وزیر عراق سه پیشنهاد را از جانب ترکیه برای حل پرونده‌های مهم مربوط به امنیت، اقتصاد و آب‌ها دریافت کرد.

اثیل النجیفی، سیاست مدار عراقی و از مسئولان الجبهه العراقیه که تحت رهبری برادرش اسامه النجیفی است، امروز (جمعه) در فیسبوک نوشت: ترکیه به مصطفی الکاظمی،‌ نخست وزیر عراق پیشنهادهایی در سه پرونده ارائه داد که عبارتند از امنیت: همکاری در زمینه مبارزه با داعش و حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) و اقتصاد: همکاری در زمینه اصلاح و راه اندازی خط لوله کرکوک- جیهان. آب: همکاری در زمینه استفاده از تکنولوژی نوین برای تامین نیازهای آب.

النجیفی این سوال را مطرح کرد که آیا الکاظمی می‌تواند بر طرف‌های سیاسی که دستورکارهای مختلفی درمورد این پرونده‌ها دارند، غلبه یابد.

الکاظمی روز گذشته به همراه یک هیات دولتی عالی رتبه سفری به ترکیه داشت که طی آن با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه دیدار کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بایدن: اتهام‌زنی‌ها به پسرم، با هدف ضربه زدن به من انجام می‌گیرد

ج دسامبر 18 , 2020
سیاسی/ بین الملل رئیس جمهور منتخب آمریکا، هدف از اتهام‌زنی‌ها علیه پسرش را ضربه زدن به او در جریان انتخابات دانست. به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، بایدن در بخشی از مصاحبه‌ای که روز جمعه منتشر شد گفت: «به پسرمان اعتماد بالایی داریم. بابت هیچ کدام از اتهاماتی که علیه او وارد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000