معاون ترامپ پیروزی بایدن را تأیید می‌کند/ تصمیم پنس برای خروج از آمریکا

سیاسی/ بین الملل 5fdb9592977aa_5fdb9592977ad دستیاران «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا گفتند احتمالاً او پیروزی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری را تأیید کرده و سپس برای مدتی آمریکا را ترک می‌کند.

سه تن از دستیاران نزدیک مایک پنس به نشریه «پولیتیکو» گفته‌اند او قصد دارد در جلسه روز ششم ژانویه در کنگره، بایدن را پیروز انتخابات معرفی کند.

به گفته این افراد مطلع، معاون «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا پس از تأیید پیروزی بایدن، برای آنکه از هجمه جمهوری‌خواهان در امان بماند برای مدتی از آمریکا خارج می‌شود.

یکی از این دستیاران پنس در این باره گفت گمان نمی‌کند تقارن برنامه سفر مایک پنس با جلسه کنگره برای تأیید بایدن تصادفی باشد.

مایک پنس از زمان اعلام شکست ترامپ در انتخابات از سوی رسانه‌ها، عمدتاً ساکت بوده و در عین حال برای جلوگیری از سیل انتقادهای جمهوری‌خواهان، از شکایات انتخاباتی ترامپ حمایت کرده کرده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکنش جو بایدن به حملات سایبری گسترده به نهادهای دولت آمریکا

پ دسامبر 17 , 2020
سیاسی/ بین الملل رئیس‌جمهور منتخب آمریکا به حملات سایبری انجام‌شده علیه نهادهای مختلف در آمریکا واکنش نشان داد. بایدن در بیانیه‌ای گفت: «چیزهای زیادی درباره این حملات گسترده سایبری هستند که نمی‌دانیم اما آنچه می‌دانیم منشأ نگرانی‌‌های عظیم است.» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا اضافه کرد: «دشمنان ما باید بدانند که من […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000