شکایت حزب الله لبنان ازوزیر سابق این کشور

سیاسی/ بین الملل 5fdb91eced267_2020-12-17_20-44 حزب الله لبنان از یک وزیر سابق این کشور به دلیل اتهام زنی به این حزب و ایجاد آشوب در کشور شکایت کرد.

حزب الله لبنان از «اشرف ریفی» وزیر سابق دادگستری این کشور به دلیل اقدامات وی برای تشدید اختلافات دینی و فرقه‌ای در لبنان شکایت کرد.

بر اساس این گزارش، اشرف ریفی پیشتر مدعی شده بود که حزب الله مسؤول انفجار مرداد ماه در بندر بیروت به شمار می‌رود.

حزب الله لبنان اعلام کرده است که ریفی اقدام به تحریک، تهمت و افترا، دامن زدن به اختلافات طایفه‌ای و مذهبی، تهدید صلح، تضعیف احساسات ملی و تحریک گروه‌ها علیه یکدیگر کرده است.

بر همین اساس، «جهاد عثمان»، عضو انجمن وکلای حزب الله بیان کرد که با توجه به شکایت مستقیم حزب الله، اشرف ریفی ملزم به مراجعه به بخش تحقیقات و حضور در دادگاه خواهد بود.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی تلویزیونی پس از حادثه انفجار مهیب بندر بیروت اعلام کرد که این حزب هیچ ارتباطی با این انفجار ندارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دری که کرونا به روی زبان فارسی باز کرد

پ دسامبر 17 , 2020
غلامعلی حداد عادل می‌گوید: شرایط کرونایی از جهتی موجب توقف کلاس‌های حضوری شد، اما در دیگری به روی آموزش فارسی در جهان و به روی ما باز شد و آن جدی گرفتن فضای مجازی بود. رئیس بنیاد سعدی، در وبینار بین‌المللی آموزش و گسترش زبان فارسی در جهان با موضوع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000