ساخت “شب شیرین” برای “یلدا”

5fdb4facefd30_5fdb4facefd32 احسان حاجی پور "شب شیرین" را برای شب یلدا می سازد.

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی رسانه نمایش نت، «شب شیرین» عنوان برنامه ایی است که احسان حاجی پور (نویسنده و کارگردان تئاتر)، به مناسبت شب یلدا و با حضور مهمانان و اهالی تئاتر و فرهنگ برای پخش از یک تلویزیون اینترنتی آماده می کند.

امیر جوانمرد و رضا مرشد نیز در کنار احسان حاجی پور اجرای این برنامه را بر عهده دارند.

این برنامه تصویری در آیتم‌های مختلف میزبان مهمانان متنوعی به منظور تکریم بزرگان و هنرمندان تئاتر و احیای سنت صله رحم در شب یلدا این بار با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی پخش خواهد شد.

«شب شیرین» یکشنبه ۳۰ آذر ماه همزمان با شب یلدا از ساعت ۲۱ الی ۲۴ از تلویزیون اینترنتی نمایش نت به آدرس namayeshnet.com پخش میشود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

از لایو جنجالی پسر ۱۴ ساله تا حذف سریال پایتخت!

پ دسامبر 17 , 2020
ویدیویی دردناک از صحبت‌های عجیب یک نوجوان فعال در اینستاگرام که در گفتگو با یک بلاگر اینستاگرامی مطرح شده است. در برنامه "بی خبر" امروز سراغ ویدیوی جدید بهاره رهنما، آب‌گرفتگی اهواز و دعوای فنونی‌زاده رفته‌‌ایم که در ادامه ببینید: نسخه باکیفیت برنامه بی خبر را اینجا ببینید. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000