دورهمی بهاره رهنما و دیگر بازیگران زن به آخر رسید

5fdb2e3ad64bc_5fdb2e3ad64be قسمت آخر از فصل هشتم سری جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور بازیگران زن امشب پخش می‌شود.

مریم امیرجلالی، بهاره رهنما، شهرزاد کمال‌زاده و فلور نظری بازیگران حاضر در این فصل هستند و پس از میزبانی رهنما، کمال‌زاده و نظری امشب نوبت امیرجلالی به عنوان پیشکسوت گروه است که آشپزی و مهمان داری اش محک بخورد.

در فصل قبلی «شام ایرانی» با حضور امیرمهدی ژوله، مهدی کوشکی، محمدرضا علیمردانی و محمد لقمانیان، عروسک‌گردان فامیل دور بود که از همه بیشتر امتیاز گرفت و برنده شد.

تاکنون ۸ فصل این مجموعه به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور بازیگران شناخته شده سینما، تلویزیون و تئاتر از جمله علیرضا خمسه، شبنم قلی‌خانی، سیما تیرانداز، سیدجواد هاشمی، علی انصاریان، حامد آهنگی، آشا محرابی، مرجانه گلچین، نگین معتضدی، نعیمه نظام‌دوست، علی مسعودی، میرطاهر مظلومی، فاطمه گودزی، نسیم ادبی، فریبا نادری و همچنین بازیگرانی از ترکیه، آذربایجان و لبنان ضبط و پخش شده.

«شام ایرانی» پنجشنبه شبها ساعت ۲۰ در وی او دی‌ها و شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آقاخانی مجری «پنج ستاره» شد

پ دسامبر 17 , 2020
فصل جدید مسابقه «پنج ستاره» با تغییراتی به روی آنتن شبکه پنج سینما می‌رود. فصل جدید «پنج ستاره» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، قرار است با تغییرات بسیاری در فرم و شکل از هفته آینده روی آنتن برود. سری جدید مسابقه «پنج ستاره» به تهیه کنندگی محمد قنبری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000