فوت ۲۱۲ مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته/ مجموع جانباختگان به ۵۳۰۹۵ نفر رسید

5fdb33fec7a66_2020-12-17_14-03

سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن 212 مبتلای به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: به این ترتیب مجموع جانباختگان بیماری تاکنون به ۵۳ هزار و ۹۵ نفر رسیده است.

دکتر سیما سادات لاری گفت:از دیروز تا امروز ۲۷ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۴۷ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۳۸ هزار و ۵۳۰ نفر رسید.

لاری تاکید کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۳ هزار و ۹۵ نفر رسید.همچنین خوشبختانه تا کنون ۸۵۶ هزار و ۵۱۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی افزود: ۵۶۴۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون ۶ میلیون و ۸۹۶ هزار و ۶۵۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری ادامه داد: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۸۸ شهرستان نارنجی و ۱۴۸ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

⚪وی افزود: شهرستان های زرین دشت در استان فارس، بافت در استان کرمان، گمیشان در استان گلستان، آستارا، بندرانزلی، رودسر و تالش در استان گیلان و آمل، بهشهر، رامسر، گلوگاه و نکا در استان مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گزارشی از شایعات درباره کسالت رهبر معظم انقلاب

پ دسامبر 17 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی خبرگزاری فارس نوشت: خانواده شهید سلیمانی و برگزارکنندگان مراسم سالگرد شهدای مقاومت با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند و شایعاتی که چند روز پیش در رسانه‌های ضدانقلاب درباره بیماری ایشان منتشر شده بود، بار دیگر تکذیب شد. چند روز پیش مهدی فضائلی، عضو موسسه حفظ و نشر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000