عضو کابینه تانزانیا در حین تحلیف برکنار شد/ ویدئو

سیاسی/ بین الملل 5fda71781d70c_2020-12-17_00-13 رئیس‌جمهور تانزانیا یکی از اعضای کابینه را در حالی که مراسم تحلیفش برگزار می‌شد از کار برکنار کرد.

یکی از عجیب‌ترین حوادث دنیای پرتلاطم سیاسی در مراسم تحلیف کابینه در تانزانیا رقم خورد و عضو کابینه لحظاتی پیش از انتصاب از کار برکنار شد.

ماجرا از این قرار بود که «فرانسیس ندولان» معاون وزیر معدن تانزانیا نتوانست متن تحلیف را که روی برگه نوشته شده بود قرائت کند و با وجود چند بار تلاش در این کار ناکام ماند تا رئیس‌جمهور از او بخواهد بدون ادای تحلیف سر جایش بازگردد.

رئیس‌جمهور تانزانیا بعد از پایان مراسم حکم عزل این نماینده مجلس را از پستش صادر کرد.

گفتنی است تانزانیا روز ۲۸ اکتبر گذشته شاهد انتخابات ریاست‌جمهوری و پارلمانی بود که حزب حاکم پیروز مطلق آن بود و توانست اکثریت ۲۶۴ کرسی پارلمان را از آن خود کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دختران ۳۰ درصد کمتر از پسران «آرزو» می‌کنند

پ دسامبر 17 , 2020
مدیر کل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: مطابق با یک نظرسنجی انجام شده، میزان آرزوی دختران نسبت به پسران ۳۰ درصد کمتر و همچنین آرزوی پسران بسیار روشن بوده است. محمود علی‌گو در وبینار "نقش ابعاد کلی سلامت دختران در توسعه پایدار" با محوریت توانمندسازی روانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000