کارشکنی جدید جمهوری‌خواهان در سنا علیه تصمیم برجامی بایدن

سیاسی/ بین الملل 5fda5907c538e_5fda5907c5391 جمهوریخواهان افراطی که از شکست ترامپ در انتخابات سخت خشمگین هستند، در پی کارشکنی و ناکام کردن برنامه های بایدن رئیس جمهوری منتخب در بازگشت به برجام هستند.

گراهام رییس کمیته قضایی مجلس سنا در پیام توییتری نوشت: سخت در تلاشیم برای یک رأی‌گیری در مجلس سنا تا در خصوص هر گونه تصمیم احتمالی برای بازگشت به توافق هسته‌ای ایران اطمینان حاصل کنیم.

گراهام سناتور ایالت کارولینای جنوبی در ادامه نوشت: پیوستن به این توافق نامه مخرب ترین تصمیمی است که دولت بایدن در مورد ثبات در خاورمیانه می تواند اتخاذ کند.

جامعه بین الملل در حالی با واکنش تند جمهوریخواهان در مورد بازگشت دولت بایدن به برجام مواجه است که بایدن پیش از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وعده داده بود که در صورت شکست ترامپ به برجام باز خواهد گشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نماینده چین در کمیسیون مشترک برجام: از مذاکره مجدد بر سر برجام حمایت نمی‌کنیم

چ دسامبر 16 , 2020
سیاسی/ بین الملل نماینده چین در کمیسیون مشترک برجام گفته پکن از مذاکره مجدد بر سر توافق هسته‌ای برجام حمایت نمی‌کند. «فو کونگ»، مدیر کل اداره کنترل تسلیحاتی در وزارت خارجه چین بعد از نشست کمیسیون برجام گفته پکن از مذاکره مجدد بر سر برجام حمایت نمی‌کند. کونگ که به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000