وزیر دفاع: ایران صادر کننده تسلیحات نظامی می ‎شود

سیاسی/ دفاعی 5fda313647e8d_5fda313647e90 وزیر دفاع با بیان اینکه قراردادهایی در حوزه صادرات تسلیحات به دیگر کشورها منعقد شده است، گفت: همکاری‌های تسلیحاتی ایران با کشورهای مختلف در حال پیگیری است.

امیرسرتیپ امیرحاتمی در توضیح همکاری‌های تسلیحاتی ایران با سایر کشورها، گفت: همکاری‌های تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران با برخی از کشورها در دوره‌ای که آمریکایی‌ها تلاش کردند و تحریم‌های تسلیحاتی را علیه ما اعمال کردند و بعد از رفع تحریم به خوبی در حال پیگیری است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در این مدت در حوزه صادرات تسلیحات به برخی کشورها به جاهای خوبی رسیده و قراردادهایی هم در این زمینه منعقد شده است. در حوزه خرید تسلیحات نیز مذاکراتی با کشورهای مختلف در حال انجام است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شکوری‌راد در بیمارستان بستری شد

چ دسامبر 16 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی دبیرکل حزب اتحاد ملت به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد. علی شکوری‌راد دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی به علت ابتلا به بیماری کرونا و درگیری بخشی از ریه‌اش در بیمارستان بستری شد. وی به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000