ساخت برج با جمجمه انسان!/ تصاویر

5fda0c8e963bc_5fda0c8e963be

باستان ‌شناسان در مکزیک اعلام کردند بقایای انسان‌های بیشتری را در برج جمجمه متعلق به آزتک‌ها کشف کردند.

باستان‌ شناسان در مکزیک بخش‌های جدیدی از برج جمجمه مشهور آزتک‌ها را کشف کردند و به بقایای ۱۱۹ نفر از جمله زن‌ها و کودکان دست یافتند.

پنج سال پیش بود که بخش جنوبی این برج برای نخستین ‌بار در نتیجه کاوش باستان ‌شناسان آشکار شده بود. این اکتشاف جدید با ادامه کاوش‌ها در بخش شرقی این مکان صورت گرفته است.

باستان ‌شناسان معتقدند بسیاری از جمجمه‌هایی که در این مکان کشف شده به جنگجویانی که اسیر شده تعلق دارند و برجی که با جمع ‌آوری جمجمه‌ها ساخته شده درحقیقت هشداری به رقیبان امپراطوری آزتک‌ها بوده است.

به گفته کارشناسان، برخی دیگر از جمجمه‌هایی که در این مکان کشف شده نیز به کسانی تعلق دارد که در تشریفات مذهبی به عنوان پیشکشی برای خدایان قربانی می‌شدند.

گمان می‌رود برج مشهور به برج جمجمه که حدود پنج متر قطر دارد در اواخر قرن پانزدهم میلادی ساخته شده باشد.

این برج در نزدیکی بقایای یکی از معابد مهم تنوچتیتلان پایتخت امپراطوری آزتک قرار دارد.

در مجموع بیش از ۶۰۰ جمجمه در این مکان کشف شده است.

امپراطوری آزتک‌ها در سال ۱۵۲۱ توسط جنگجویان اسپانیایی سرنگون شد.















badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

معرفی یک همجنسگرا به عنوان وزیر دولت جو بایدن

چ دسامبر 16 , 2020
سیاسی/ بین الملل شهردار سابق «ساوت بند» در ایالت ایندیانا در صورت کسب رای اعتماد مجلس سنا اولین عضو کابینه دولت فدرال آمریکا خواهد بود که به طور علنی همجنسگرایی خود را اعلام کرده است. جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا روز سه شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000